کد خبر : 1737522 | 26 بهمن 1399 ساعت 12:40 | 156.8K بازدید | 11 دیدگاه

فکری بازیکنان استقلال را آنفالو کرده است؟

از صبح امروز اخباری پیرامون آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه و بازیکنان استقلال توسط فکری در صفحه اینستاگرامش منتشر شده است.

فکری بازیکنان استقلال را آنفالو کرده است؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در مهم ترین دیدار نیم فصل خود در اصفهان یک دیدار حیاتی و مهم را به سپاهان واگذار کرد ولی سبک بازی تیم فکری و عملکرد ضعیف آنها در اصفهان، باعث انتقادات فراوان از استقلال و کادرفنی او در فضای مجازی شد.


فکری نیز پس از این بازی به حالت قهر، کنفرانس خبری را ترک کرد تا انتقادات از او بیشتر از قبل شود اما امروز خبر دیگری در رابطه با سرمربی استقلال در رسانه ها منتشر شد که به شایعاتی پیرامون آینده کاری او در جمع آبی پوشان دامن زد.


در رسانه ها و فضای مجازی عنوان شد که صفحه شخصی فکری که توسط خود او اداره می شود، اقدام به آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه و بازیکنان استقلال کرده است. این خبر باعث بروز شایعاتی درباره اینکه فکری قصد دارد از استقلال جدا شود، در فضای مجازی به راه افتاد.


اما این در حالی است که محمود فکری از ابتدا و انتخاب به عنوان سرمربی آبی پوشان نیز هیچ کدام از بازیکنان استقلال را در صفحه شخصی اش فالو نکرده بود. نکته دیگر اینکه فکری حتی صفحه رسمی باشگاه استقلال را از ابتدا فالو نکرده بود که اکنون بخواهد آن را آنفالو کند. تنها فردی که از مجموعه باشگاه استقلال توسط فکری فالو شده بود، حنیف عمران زاده دستیار سرمربی آبی پوشان است.


به هر حال چیزی که مشخص است، خبر آنفالو کردن بازیکنان و صفحه رسمی استقلال توسط فکری اشتباه بوده و سرمربی آبی پوشان از ابتدا نیز بازیکنان تیم را فالو نکرده بود.

 

1572443

این صفحه محمود فکری در روزی است که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. او پیش از حضور در استقلال با 198 هزار فالوئر، 20 نفر را فالو داشته است.

 

1572444

در حال حاضر، صفحه اینستاگرام فکری با ۴۴۱ هزار فالوئر، ۱۲ نفر را دنبال کرده است و اینگونه به نظر می رسد که سرمربی آبی پوشان نمی توانسته قبل از حضور در استقلال بازیکنان این تیم را فالو کرده که اکنون آنها را آنفالو کند و ۸ نفری که از جمع فالوینگ های او از قبل حضور در استقلال کم شده، مربوط به اشخاص دیگری است.

دیدگاه‌ها