کد خبر : 1737523 | 26 بهمن 1399 ساعت 12:24 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

زابالتا:

شرایط منچسترسیتی برای مسی عالی است

پابلو زابالتا، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، از دوستان صمیمی لیونل مسی است و عقیده دارد که او باید در تابستان بارسا را به مقصد منچسترسیتی ترک کند.

شرایط منچسترسیتی برای مسی عالی است

به گزارش "ورزش سه"، زابالتا که خود دوران اوج حرفه اش را در منچسترسیتی گذرانده است می گوید که سیتیزن ها شرایطی عالی برای درخشش در اختیار مسی قرار خواهند داد.

 

ماه ها است که گفته می شود مسی به زودی از بارسلونا جدا خواهد شد و با توجه به بحران اقتصادی که گریبانگیر بارسلونا است و با شیوع ویروس کرونا تشدید هم شده، گمانه زنی ها راجع به مقصد بعدی مسی هر روز افزایش می یابند.

 

1572425

 

زابالتا گفت: "اگر لیونل تصمیم بگیرد که بارسلونا را ترک کند و بخواهد در بهترین لیگ جهان بازی کند، آنوقت باید خودش لیگ برتر را تجربه کند.

لئو سالها است که در لالیگا بوده و فکر می کنم تجربه فوتبال انگلیس برای او جذابیت خیلی زیادی داشته باشد. و منچسترسیتی شرایط بی نقص و کاملی را به او پیشنهاد می دهد.

او پپ را خیلی خوب می شناسد، با مدیران آنها و همچنین سرخیو آگوئرو آشنا است. ترک بارسلونا برای لئو یک تصمیم خیلی بزرگ خواهد بود. اما اگر این چیزی باشد که او می خواهد، برای او خیلی خوب خواهد بود که به باشگاهی برود که در آنجا کسانی هستند که به او کمک کنند که زودتر جا بیافتد.

 

1572426

 

وقتی شما برای سال های طولانی در یک باشگاه بوده اید، رفتن به جای دیگر می تواند برایتان خیلی عجیب باشد.

 

مطمئنم باشگاه هایی مثل PSG و یوونتوس هم به امضای قرارداد با او علاقمند هستند اما به نظر من منچسترسیتی بعد از بارسلونا برای او بهترین مکان است."

دیدگاه‌ها