کد خبر : 1737532 | 26 بهمن 1399 ساعت 13:00 | 39.1K بازدید | 2 دیدگاه

منتخب 98 سرخابی به یاد میناوند و انصاریان

تیم اسطوره‌ای 98 و منتخب سرخابی قرار است در دیداری برای یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند به مصاف هم بروند.

منتخب 98 سرخابی به یاد میناوند و انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان در فاصله یک هفته از یکدیگر شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد کرد، اکنون هم‌تیمی‌های سابق و جاامعه فوتبال قصد دارد در دیداری به مناسبت یادبود این دو، در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

 

تیم 98 که از محبوبیت بالایی بین فوتبالی‌ها با توجه به صعود دراماتیک به جام جهانی 98 و برد مقابل آمریکا و البته موفقیت در جام ملت‌های آن مقطع با نمایشی درخشان برخوردار است، قرار است در این بازی بار دیگر گرد هم بیایند و برابر تیمی از منتخب استقلال و پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

تیم 98 در آن سال‌ها با حضور چهره‌هایی مثل احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، محمد خاکپور، مهدی پاشازاده، نعیم سعداوی، مهدی مهدوی کیا، افشین پیروانی، سیروس دین محمدی، علی لطیفی، نادر محمدخانی، علی اکبر استاد اسدی، رضا شاهرودی، جواد زرینچه، بهنام سراج و پرویز برومند حضور داشتند که با توجه به نمایشی که از خود به جا گذاشته بودند، به محبوبیتی بالا بین هواداران دست یافته بودند.

 

اکنون باید دید از این تیم چه بازیکنانی در بازی روز سه شنبه و در استادیوم آزادی در کنار هم حاضر خواهند شد و این بازی را برگزار خواهند کرد. تیمی که اکنون یکی از اعضای آن (مهرداد میناوند) به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت و جامعه فوتبال را در شوک بزرگی فرو برده است.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید از تیم منتخب سرخابی نیز کدام بازیکنان در این دیدار برابر تیم 98 حاضر خواهد شد تا در گرامیداشت یاد و خاطره علی انصاریان و مهرداد میناوند این بازی را به انجام برساند. اسامی تیم منتخب سرخابی البته تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

 

خداداد عزیزی که از بانیان این مسابقه به شمار می آید در گفت و گو با ورزش سه، از فدراسیون فوتبال آقایان بهاروند و نبی و همچنین هیات فوتبال استان تهران، آقای شیرازی و شبکه سه تلویزیون و همینطور از تمام پیشکسوتانی که برای حضور در این بازی استقبال کرده‌اند، تشکر ویژه‌ای کرد و گفت: شاید این انجام وظیفه ای کوچک برای مهرداد میناوند و علی انصاریان باشد که حق بزرگی به گردن فوتبال ایران دارند.

دیدگاه‌ها