کد خبر : 1737535 | 26 بهمن 1399 ساعت 13:05 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

تنور داغ رقابت برای آقای گلی لالیگا؛

لیونل مسی همچنان در تعقیب لوییس سوارز

دو گل لیونل مسی در پیروزی 5-1 بارسلونا برابر آلاوس در دیدار شب گذشته دو تیم، موجب شد تا در رقابت آقای گلی لالیگا، فاصله او با سوارز که فعلا پیشتاز گلزنان است، به حداقل برسد.

لیونل مسی همچنان در تعقیب لوییس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان بارسلونا در پیروزی پر گل بلوگرانا گل‌های دوم و چهارم تیمش را در نوکمپ به ثمر رساند. مسی در دقیقه 45 توانست با یک شوت از راه دور دروازه آلاوس را باز کند. توپ پس از برخورد به تیر عمودی به سمت دیگر دروازه رفت و از خط رد شد. او همچنین با یک حرکت انفرادی و یک شوت کات دار از بیرون محوطه جریمه توانست دبل خود را کامل کند. روی این گل دوم مسی دروازه‌بان آلاوس تنها نظاره گر ورود توپ بود و هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

 

لیونل مسی در دقیقه 37 نیز برای بارسا گلزنی کرده بود اما گل او به دلیل آفساید آنتوان گریزمان مردود اعلام شد.

 

1572449

 

دو گل مسی در بازی شب گذشته گل های شماره 14 و 15 او در این فصل از رقابت های لالیگا به شمار می آمدند و او را تبدیل به دومین گلزن برتر لیگ اسپانیا کردند.

لوییس سوارز در حال حاضر با 16 گل پیشتاز گلزنی در لالیگا است اما در دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر  گرانادا نتوانست به تعداد گل های خود اضافه کند.

 

یوسف النصیری که با 13 گل در رده سوم گلزنان لالیگا قرار دارد نیز شب گذشته و در جریان پیروزی 1-0 سویا برابر هوئسکا موفق به گلزنی نشد.

 

مسی در هر پنج مسابقه اخیر خود در لالیگا گل زده و در بازی برابر اتلتیک و آلاوس نیز هر کدام دوبار موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها