کد خبر : 1737538 | 26 بهمن 1399 ساعت 13:11 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

گل دوم سپاهان به نام سروش رفیعی ثبت شد (عکس)

در برگه ثبت گزارشات بازی دیدار سپاهان و استقلال، نام سروش رفیعی به عنوان زننده گل دوم این تیم ثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بزرگ هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به سود سپاهان به پایان رسید. شاگردان محرم نویدکیا با ارائه یک بازی خوب و منطقی، در همان نیمه اول نسخه استقلال را پیچیدند و با 2 گل برنده از زمین خارج شدند که این نتیجه تا پایان بازی نیز پا برجا ماند.


اما یکی از نکات مهم این بازی، ابهامات پیرامون زننده گل دوم سپاهان بود. در دقیقه 35 این دیدار، خطایی که آرش رضاوند روی بازیکن سپاهان مرتکب شد، یک ضربه کاشته را پشت محوطه جریمه استقلال نصیب زردپوشان اصفهانی کرد که سروش رفیعی هافبک این تیم پشت این ضربه قرار گرفت.


شروع زودهنگام رفیعی و پاس خوب او به درون محوطه جریمه، سجاد شهباززاده را صاحب موقعیت کرد ولی تلاش این بازیکن برای زدن توپ در دهانه دروازه بی نتیجه بود ولی جهش بزرگ سجاد برای زدن توپ، باعث شد رشید مظاهری سنگربان استقلال در خروج از دروازه دچار اشتباه شود و توپ به راحتی درون دروازه آبی پوشان قرار بگیرد.

 

1572451

 


در حالیکه گزارشگر این بازی تصور می کرد توپ با ضربه شهباززاده وارد دروازه شده و حتی خود سروش رفیعی در پایان بازی نیز اعلام کرد شهباززاده گل را به ثمر رسانده، اما در تصاویر تلویزیونی مشخص بود ضربه سروش مستقیم وارد دروازه مظاهری شده و در برگه گزارش بازی توسط ناظر مسابقه و داور دیدار، گل به نام رفیعی ثبت شده است تا این بازیکن موفق شود چهارمین گل خود با لباس 4 تیم مختلف را وارد دروازه استقلال کند.

 

دیدگاه‌ها