کد خبر : 1737544 | 26 بهمن 1399 ساعت 13:24 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید مویس:

الکس فرگوسن حواسش به جسی لینگارد هست

جسی لینگارد پس از ترک منچستریونایتد و پیوستن به وستهام به صورت قرضی، در نخستین بازی خود برای این تیم دو بار موفق به گلزنی شد. دیوید مویس، سرمربی وستهام، می گوید که سر الکس فرگوسن در وستهام هم عملکرد لینگارد را زیر نظر دارد.

الکس فرگوسن حواسش به جسی لینگارد هست

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد تا پایان فصل به صورت قرضی در اختیار تیم وستهام است. او موفق شد در نخستین بازی خود در ترکیب این تیم باربر استون ویلا دو بار گلزنی کند، اما در بازی اخیر این تیم برابر منچستریونایتد در جام حذفی، غایب بود.

 

دیوید مویز گفت: "یاد زمانی افتادم که در اورتون بودم و فیل نویل و تیم هاوارد را آوردم. فیل نویل به خاطر قدرت ذهنی و روحیه اش و چیزهایی که برای تیم به ارمغان آورد فوق العاده بود و واقعا به ما کمک کرد. امیدوارم جسی هم همین کار را بکند.

او فقط برای یک مدت کوتاه اینجا است اما به همین زودی من با سر الکس فرگوسن راجع به او صحبت کرده ام و از من خواست که به جسی سلام برسانم و برایش آرزوی موفقیت کرد.

او گفت که حواسش به جسی هست چون این سر الکس بود که جسی را وقتی بچه بود به اولدترافورد آورد.

این نشان می دهد که سر الکس چقدر به همه بازیکنان جوانی که داشته اهمیت می دهد و او خوشحال بود که جسی شروع خوبی در اینجا داشته."

 

1572459

 

وستهام اکنون هم امتیاز با چلسی است و در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و یکی از سورپرایزهای این فصل بوده. شاگردان مویس تنها یک امتیاز با رسیدن به جمع چهار تیم برتر و شانس صعود به چمپیونزلیگ فاصله دارند.

 

وستهام روز دوشنبه با تیم آخر جدولی شفیلد یونایتد بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها