کد خبر : 1737557 | 26 بهمن 1399 ساعت 14:02 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌محمدی- تارتار؛ دوئل نابرابر با چاشنی رفاقت

دیدار امروز پیکان و پرسپولیس تحت تاثیر تقابل دو مربی پرسپولیسی برگزار می‌شود.

گل‌محمدی- تارتار؛ دوئل نابرابر با چاشنی رفاقت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات مهم هفته پانزدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی پرسپولیس از پیکان تهران پذیرایی می‌کند. مسابقه ای که جدا از مسائل فوتبالی یک تقابل جذاب را در خود جای داده است.


مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی دو مربی موفق فوتبال ایران در سال های گذشته که از قضا پرسپولیسی هم هستند امروز روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند.


تارتار که در سال های گذشته نشان داده توانایی های فنی بالایی دارد و حتی سال گذشته روی نیمکت نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست داد، حالا امیدوار است با پیکان هم بتواند دست به کار بزرگی بزند.


این در حالی است که دو تیم پیکان و پرسپولیس از نظر مهره و هزینه با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. پیکان امسال با ترکیبی کاملا جوان در لیگ برتر شرکت می‌کند و یکی از ارزان ترین تیم های مسابقات به شمار می‌رود. با این حال خودروسازان نشان دادند می‌توانند مقابل تیم های بزرگ هم ایستادگی کنند.


از طرف دیگر یحیی گل محمدی تیمی را در اختیار دارد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و برای رسیدن به موفقیت نهایت تلاشش را به کار گرفته است.


نکته مهم در این خصوص رفاقت میان تارتار و گل‌محمدی است. این دو مربی پرسپولیسی همواره در سال های گذشته کنار یکدیگر بودند و حمایت خود را از یکدیگر در مقاطع مختلف نشان دادند. حتی در فصل جاری وقتی گل‌محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس اختلاف پیدا کرد، نام مهدی تارتار برای جایگزینی او مطرح شد که این مساله نیز با درایت و رفاقت این دو مربی پایان یافت و حالا آنها در کنار رفاقت در جنگی که نمی‌شود اسم آن را برابر گذاشت تیم هایشان را به مصاف یکدیگر می‌فرستند.


گفتنی است؛ دیدار پرسپولیس و پیکان ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها