کد خبر : 1737558 | 26 بهمن 1399 ساعت 14:04 | 36.2K بازدید | 1 دیدگاه

فشار از روی انصاری برداشته شد؟(عکس)

ساسان انصاری موفق شد تا سی و یکمین گل خود با پیراهن فولاد در تاریخ لیگ برتر را وارد دروازه میلاد فراهانی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد در برابر شهر خودرو پیروز شود تا آخرین دیدار نیم‌فصل نخست را با برتری به پایان برساند. قرمزهای اهوازی با این برد در جدول ۲۳ امتیازی شدند و بالاتر از صنعت نفت در رده چهارم جدول قرار گرفتند.


ساسان انصاری مهاجم نورآبادی که پس از چند بازی از ابتدا در ترکیب تیم فولاد قرار گرفته بود، موفق شد در دقیقه ۲۵ با ضربه سر دروازه فراهانی را باز کند تا اختلاف را دو برابر و خیال قرمزپوشان را راحت کند. وی که در این فصل با بدشانسی مواجه شده بود، شادی گل خاصی را انجام داد تا فشاری که رویش بود را با این گل و شادی پس از آن تخلیه کند.

 

این ۵۲مین گل ساسان در تاریخ لیگ برتر بود که ۳۱ گل آن با پیراهن فولاد به ثمر رسیده و البته سومین گل او برابر شهر خودرو بود. در روزی که سروش رفیعی ستاره دیدار استقلال و سپاهان بود، ساسان نیز یکی از ستاره‌های تیمش برابر شهر خودرو بود تا این دو ستاره نورآبادی فوتبال ایران در یک روز بدرخشند، دوباره باهم!

 

فولادخوزستان باید در دیدار بعد خود در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ذوب‌آهن برود، شاگردان نکونام در هفده بازی اخیر خانگی خود شکستی را متحمل نشده و آمار خیره کننده‌ای داشته اند و امیدوارند تا این آمار را در دیدار مقابل ذوب‌آهن ادامه دهند.

 

1572064

 

1572065

 

1572066

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها