کد خبر : 1737577 | 26 بهمن 1399 ساعت 15:19 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین کلین شیت فروزان با همکاری ۱۵ نفر دیگر! (عکس)

هفتمین کلین‌شیت فصل فولاد روز گذشته به ثبت رسید، شش کلین‌شیت با فروزان و یک کلین‌شیت مرادیان.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد تا در خانه برابر شهر خودرو به پیروزی برسد و امتیازات خود را در جدول به عدد ۲۳ برساند و جایگاه چهارم را در اختیار بگیرد.

 

محسن فروزان روز گذشته توانست ششمین کلین‌شیت این فصل خود و البته هفتمین کلین‌شیت فولاد را به ثبت برساند. فروزان که البته روز نسبتا راحتی را در فولاد آره‌نا گذراند و این کلین‌شیت با کمک ۱۰ بازیکن دیگر و ۵ تعویضی این تیم شکل گرفت تا یک کلین‌شیت تیمی برای فولاد به دست بیاید. فولاد در فاز دفاعی عملکرد ویژه‌ای داشته و پس از پرسپولیس با ۱۰ گل خورده بهترین خط دفاع را دارد.

 

سیستم متمرکز دفاعی و اینکه بازیکنان فولاد می‌دانند چه چیزی را در زمان اختیار نداشتن توپ می‌خواهند، باعث شده تا گل زدن به این تیم بسیار سخت برای هر تیمی باشد. محسن فروزان ۶ کلین‌شیت و احسان مرادیان ۱ کلین‌شیت، ۷ کلین شیت این فصل فولاد را تشکیل داده‌اند.

 

1572503

 

نادر غبیشاوی مربی گلرهای خوزستانی تیم فولاد که خودش نیز سال‌ها در لیگ برتر گلری کرده و فصل قبل نیز یکی از خطوط دروازه بانی برتر لیگ را رهبری کرده بود, به جز فروزان و مرادیان دو‌گلر جوان دیگر نیز در کنار خود دارد. علی غلامزاده و رضا جلالی که جوان هستند و قطعا با حضور در تمرینات و بازی‌های دوستانه می‌توانند روز به روز پیشرفت کنند.

دیدگاه‌ها