کد خبر : 1737588 | 26 بهمن 1399 ساعت 16:01 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

عسگری: ولورهمپتون ایران ماییم اما داوری علیه ماست

تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود برابر آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

عسگری: ولورهمپتون ایران ماییم اما داوری علیه ماست

به گزارش "ورزش سه"، عباس عسگری کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار روز گذشته گفت: تیم خوبی داریم و روز گذشته هم حق ما باخت نبود. تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشته‌ایم و فکر می‌کنم نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم اما تیم ما بضاعت کم دارد و نباید به راحتی سر مارا در روز روشن ببرند.


وی افزود: داوری دیروز فاجعه بود، گل آن‌ها صد در صد آفساید بود اما واقعا نمی‌دانم چطور سالم اعلام شد. اینگونه درست نیست و باید نظارت بیشتری روی داوری‌ها شود. چون تیم ما نفت مسجدسلیمان است باید از داوری ضربه ببینیم؟ تمام تلاش ما خیلی راحت خراب شد و حق ما را خوردند.

 

کاپیتان مسجدسلیمانی تیم فوتبال نفت در ادامه گفت: آقای حسینی تیم خوبی را جمع کرده و تیم ما حرف برای گفتن دارد اما این مسائل مارا اذیت می‌کند. ان‌شاءالله در نیم‌فصل بتوانیم تیم را تقویت کنیم تا نتایج در خور شأن و نام نفت مسجدسلیمان بگیریم. برابر تیم‌های بزرگ چون استقلال، فولاد خوزستان، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس نتایج عالی گرفته‌ایم و به ما ولورهمپتون ایران می‌گویند که نشان می‌دهد تیم با شخصیتی داریم و قطعا در نیم‌فصل دوم این روند را ادامه خواهیم داد.

 

دیدگاه‌ها