کد خبر : 1737609 | 26 بهمن 1399 ساعت 17:11 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

زیباترین گل هفته با همکاری منادی (عکس)

مدافع کناری تراکتور با یک شوت غیرقابل مهار دروازه سایپا را باز کرد.

به گزارش ورزش سه؛ دقایق تلف شده نیمه اول بازی سایپا و تراکتور، لحظات شیرینی را برای نماینده فوتبال آذربایجان به همراه داشت. این تیم در 8 دقیقه وقت تلف شده، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کرد.

 

گل اول تراکتوری ها را خانزاده با ضربه سر زد و گل دوم آنها را حمید بوحمدان به زیباترین شکل ممکن با شوتی غیرقابل مهار وارد دروازه منادی کرد.

 

1572559

 

حمید بوحمدان که در لیگ بیستم با جدا شدن از ذوب آهن به تراکتور پیوست، پیش از این بازی یک بار برای تراکتور گلزنی کرده بود و در پنجمین دقیقه از وقت های اضافی نیمه اول بازی امروز مقابل سایپا بعد از این که توپ را در سمت راست در اختیار گرفت، چند گام پیش رفته و با شلیکی غیرقابل مهار دروازه منادی را هدف گرفت.

 

شوت پای راست حمید بوحمدان با قدرتی بالا به سمت دروازه منادی روانه شد و دروازه بان سایپا که در 45 دقیقه ابتدایی بازی، پر اشتباه ظاهر شده بود، در مهار این شوت ناتوان بود و دروازه سایپا برای بار دوم باز شد تا زیباترین گل هفته پانزدهم را شاهد باشیم.

 

لازم به ذکر است که محمدحسین اکبرمنادی هفته گذشته هم از پشت محوطه جریمه روی ضربه آزاد، دروازه اش مقابل آلومینیوم باز شده بود.

 

1572560

دیدگاه‌ها