کد خبر : 1737612 | 26 بهمن 1399 ساعت 17:18 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

اراک و رفسنجان؛تازه برتری‌های آبرومند فوتبال ایران

دو تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک و مس رفسنجان توانستند در فصل نخست حضورشان در لیگ برتر، روزهای رویایی را سپری کنند.

به گزارش "ورزش سه" با دمیده شدن سوت پایان تقابل مس رفسنجان و ذوب‌آهن، نیم‌فصل از عمر حضور مسی‌ها در لیگ برتر گذشت؛ یک نیم‌فصل رویایی و درخشان 22 امتیاز و حضور در جمع 8 تیم برتر جدول. شاگردان ربیعی که با توجه به تازه لیگ‌برتری شدن‌شان اجازه تغییرات چندانی هم در لیست خود در ابتدای فصل نداشتند، پس از پنج هفته ناکامی در ابتدای فصل، روند درخشان‌شان آغاز شد و توانستند با پیروزی سه گله امروز مقابل ذوب‌آهن در خانه پایان موفق نیم‌فصل را تکمیل کنند.

 

1572565

 

آلومینیوم اراک دیگر تیم تازه لیگ‌برتری شده که آن‌ها هم به مانند مسی‌ها در لیگ بیستم، اولین تجربه حضورشان در لیگ‌برتر را کسب کردند با هدایت رسول خطیبی روندی مشابه مس را گذراندند؛ شاگردان خطیبی چهار هفته نخست لیگ را بدون برد به پایان بردند اما در شرایطی نیم‌فصل برای اراکی‌ها خاتمه یافت که آن‌ها موفق شدند مدعیان بزرگی چون پرسپولیس و تراکتور را ببرند و 6 هفته است که در لیگ طعم شکست را نچشیده‌اند.

 

از حیث امتیاز، دو تیم در شرایط برابری قرار دارند و حتی تفاضل گل دو تیم برابر است اما به واسطه تعداد گل زده بیشتر آلومینیوم، این اراکی‌ها بودند که نیم‌فصل اول را در جایگاه هفتم به پایان بردند؛ آن‌هم در شرایطی که فاصله این دو تیم برای حضور در جمع چهار تیم برتر جدول، تنها یک امتیاز است تا این‌چنین شروع رویایی دو تیم تازه لیگ‌برتری شده نمایان باشد.

دیدگاه‌ها