کد خبر : 1737616 | 26 بهمن 1399 ساعت 17:26 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فلیک به جذب دایو اوپامکانو توسط بایرن

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، از انتقال دایوت اوپامکانو به این تیم ابراز رضایت کرد.

واکنش فلیک به جذب دایو اوپامکانو توسط بایرن

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که بایرن مونیخ با غلبه بر تایگرز مکزیک در فینال رقابت های جام باشگاه های جهان موفق شد به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد تیم هانسی فلیک فصل شگفت انگیز خود و البته شش گانه را تکمیل کرده باشد.

 

بایرن مونیخ فردا شب در هفته بیست و یکم بوندسلیگا میزبان آرمینیا بیله فلد خواهد بود. 
هانسی فلیک پیش از این مسابقه گفت:
" بوندسلیگا اساس چیزهایی است که ما به دست آورده ایم و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. لئون گورتزکا امروز نتوانست با ما تمرین کند در مسابقه فردا حضور نخواهد داشت. در مورد حضور مولر و گنابری مقابل لاتزیو باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه شرایطی رقم می‌خورد‌."

 

 

1572568

 

 

وضعیت توماس مولر: " روز گذشته به شکل تلفنی با او صحبت کردم. همچنین اعضای تیم نیز با توماس تماس تصویری انجام دادند. او اکنون در قرنطینه است اما با این حال بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم که او با انرژی بیشتر هر چه سریع تر دوباره به جمع نفرات تیم برگردد."

 

جذب دایو اوپامکانو توسط بایرن مونیخ: " جذب این بازیکن به آینده ما ارتباط دارد. از به خدمت گرفتن بازیکنی مثل او بسیار خوشحال هستیم اما وی باید عملکرد خود در لایپزیش را برای بایرن مونیخ نیز تکرار کند. با توجه به شناختی که از اوپامکانو دارم مطمئنم که او تا آخر فصل تمام سعی خود را برای مقابله با بایرن مونیخ به کار خواهد گرفت."

 

 

1572492

دیدگاه‌ها