کد خبر : 1737637 | 26 بهمن 1399 ساعت 18:31 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

از فردا برای تقویت تیم تمرکز و برنامه ریزی خواهیم کرد

ربیعی: مس در نیم فصل دوم به دنبال شگفتی سازی خواهد بود

سرمربی مس رفسنجان در پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که با برتری مس همراه بود، از انگیزه های تیمش برای نیم فصل دوم خبر داد.

ربیعی: مس در نیم فصل دوم به دنبال شگفتی سازی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی بعد از برتری 3-1 تیمش مقابل ذوب آهن درباره این دیدار گفت: به تیم حریف خسته نباشید می گویم. از نظر من بازی بسیار خوبی بود. قبلا هم گفته بودم که حریف را تیم خوبی می بینم و به جایگاه حریف نگاه نمی کنم. بازی تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. در نیمه اول با توجه به برتری محسوسی که داشتیم به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم این پیش بینی را می کردیم که حریف انتحاری بازی کند و در نهایت از روی نقطه پنالتی گل را هم دریافت کردیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به پلان هایی که داشتیم و همچنین تعویض ها و عطش بزرگی که برای برد داشتیم به نتیجه رسیدیم و این برد را به هواداران خودمان که انرژی مثبتی به ما می دهند، تقدیم می کنم. به تک تک شاگردانم افتخار می کنم و الان در نیم فصل مسابقات توانستیم مس رفسنجان را در جایگاهی قرار دهیم که شمایل یک تیم لیگ یکی را نداشته باشد. خوشحالم که این شخصیت را با همت بچه ها ایجاد کردیم. به آنها خدا قوت می گویم و از همینجا به آنها می گویم که آماده نیم فصل دوم و شگفتی ساز و پدیده بودن را داشته باشیم. در این وضعیتی که الان درگیر کرونا هستیم امیدوارم که توانسته باشیم شادی را به مردم رفسنجان بدهیم. از صمیم قلب برای هواداران خوشحال هستم که برای ما حایز اهمیت هستند. نیم فصل اول تمام شده و با توجه به اینکه تعطیلی نداریم خودمان را مهیای نیم فصل دوم می کنیم. به تمامی بازیکنان چه نیمکت نشین و چه بازیکنانی که حضور داشتند تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

ربیعی در واکنش به صحبت های سرمربی حریف نسبت به عملکرد داوری گفت: نیمکت ما جزو نیمکت هایی است که به داوری کاری ندارد. شروع اعتراضات از نیمکت حریف بود. جزو معدود مربیان خارجی هستند که بسیار متفاوت بود. تمام دقایق بازی در حال اعتراض بود. به باشگاه ذوب آهن احترام می گذاریم. این حق ماست که در برخی دقایق به عملکرد داور اعتراض داشته باشند. داور بازی را می شناسم و جزو داوران آینده دار و جوان است.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: اگر جایی که احساس کنیم نیاز به تقویت است با برنامه ریزی این کار را خواهیم کرد. ثبات اما در اولویت ماست اما تیم ما از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده و نیازهایی دارد. باید شرایط به بهترین نحو برای مس رفسنجان شکل دهیم. مسیر نقل و انتقالات را سعی می کنیم از رسانه باشگاه پیگیری کنید و هر گونه گمانه زنی به جز رسانه باشگاه را دنبال نکنید.ما از فردا روی این قضیه تمرکز خواهیم کرد تا در نقاط مورد نیاز جذب خواهیم داشت و در غیر اینصورت به دنبال ثبات در تیم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها