کد خبر : 1737641 | 26 بهمن 1399 ساعت 18:36 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

خانزاده: تراکتور شدیدا نیاز به تقویت دارد

مدافع تراکتور معتقد است که تیمش برای حضوری موفق در آسیا شدیدا نیاز به تقویت دارد.

خانزاده: تراکتور شدیدا نیاز به تقویت دارد

به گزارش ورزش سه؛ محمدرضا خانزاده، زننده گل اول تراکتور به سایپا در مورد بازی امروز تیمش گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم. بازی خیلی سختی بود. خودم به شخصه کادر فنی سایپا را خیلی دوست دارم. آقای صادقی و قربانی افرادی جسور و فنی هستند و تیم خیلی خوبی درست کرده اند.

 

وی ادامه داد: به نظرم سایپا در نیمه اول از ما بهتر کار کرد. ولی ما بازیکنان بزرگ و باتجربه ای داریم و توانستیم بازی را ببریم.

 

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت به تیم ملی امیدوار است، گفت: قطعا امیدوار هستم و انشالله که اتفاقاتی که باید بیافتد، رخ بدهد.

 

خانزاده با تاکید به اینکه تیمش نیاز به تقویت دارد خاطرنشان کرد: ما هواداران خیلی زیادی داریم. به عنوان تیمی که قرار است در آسیا حضور داشته باشد، مشکلات زیادی داریم. آقای زنوزی دست شان درد نکند که در این شرایط اقتصادی کشور و کرونا به نحواحسن تمام تلاش شان را می کنند. به پرداختی ها و کم و زیادش کاری ندارم ولی ما باید برویم از حیثیت ایران دفاع کنیم و به شدت نیاز به تقویت داریم. تراکتور به هیچ عنوان این نیست و مطمئنا به فکر تیم هستند.

 

وی در انتها تاکید کرد: در کل دنیا وضعیت مالی خوب نیست. ما یک تیم خصوصی هستیم و این خیلی سخت است که یک تیم خصوصی داشته باشی که میلیون ها هوادار دارد. بازهم سپاسگزارم که تمام تلاش شان را می کنند. البته مشکلاتی هم هست ولی انشالله همه چیز به نحو احسن انجام بگیرد.

دیدگاه‌ها