کد خبر : 1737644 | 26 بهمن 1399 ساعت 18:47 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد مدیر یوونتوس بر سر داور؛ شرم بر تو! (عکس)

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، شب گذشته از عملکرد داور مسابقه این تیم برابر ناپولی بسیار عصبانی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و دوم سری آ یوونتوس در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا مهمان ناپولی بود که نهایتاً با تک گل لورنزو اینسینیه از روی نقطه پنالتی از حریف خود شکست خورد تا فرصت کم کردن فاصله با صدر جدول را از دست داده باشد.

 

در جریان مسابقه دیشب بین دو تیم ناپولی و یوونتوس آندره پیرلو به شدت نسبت به برخی تصمیمات اتخاذ شده به داور مسابقه یعنی دنیله دووری معترض بود؛ مهمترین آنها به عدم نشان دادن کارت زرد دوم به مدافع ناپولی یعنی دی لورنزو مربوط می شد. در واقع سرمربی بیانکونری معتقد بود که داور مسابقه باید این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کند.

 

در همین ارتباط ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد دو تن از مدیران بیانکونری یعنی فابیو پاراتیچی و پاول ندود نیز به شدت از قضاوت مسابقه شاکی بوده اند. این ویدئو ها نشان می دهد که پاراتیچی، مدیر ورزشی یووه بر سر داور چهارم بازی فریاد می زند و می گوید: "شرم بر تو کالوارس، شرم بر تو؛ چگونه این صحنه کارت زرد نداشت؟"

 

 

1572608

 

1572607

 

 

همچنین پاول ندود نیز به شدت از داوری عصبانی بود؛ این اتفاق در حالی رخ داد که پاراتیچی و ندود هر دو در ماه دسامبر و به دلیل توهین به داور دربی تورین با محرومیت روبه‌رو شده بودند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم محرومیتی گریبان آنها را خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها