کد خبر : 1737655 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:24 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

وست بروم ۱- ۱منچستریونایتد؛ جشن سیتی کامل شد

منچستریونایتد در خانه وست برومویچ قعرنشین با تساوی 1-1 متوقف شد.

وست بروم ۱- ۱منچستریونایتد؛ جشن سیتی کامل شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر‌یونایتد امروز از سری مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مهمان وست برومویچ قعر نشین بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-1 تمام شد.

 

برخلاف انتظار و در همان لحظات ابتدایی بازی بود که وست بروم توانست دروازه منچستریونایتد را باز کند. امبایه دیانیه با یک ضربه سر بسیار خوب دروازه یونایتد را باز کرد تا در همان آغاز نتیجه 1-0 شود.

 

 

1572576

 

 

در ادامه منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار گرفت و دقیقه 23 ارسال مارکوس راشفورد می‌توانست با اشتباه مدافع وست بروم به گل تساوی شیاطین سرخ منجر شود اما توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 27 وست بروم می توانست با یک ضربه سر دیگر به گل دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و واکنش داوید دخیا باعث شد که دروازه منچستریونایتد نجات پیدا کند.

 

 

1572630

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد برونو‌فرناندز موفق شد دروازه وست بروم را باز کند. ستاره پرتغالی روی ارسال لوک شاو و با یک ضربه فوق‌العاده دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

 

1572625

 

 

در دقیقه 62 مدافع وست بروم درون محوطه جریمه روی هری مگوایر مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از مراجعه به VAR این پنالتی پس گرفته شد.

 

در دقیقه 70 منچستر یونایتد می توانست در دو مرحله توسط میسون گرینوود و اسکات مک تومینای به گل دوم دست پیدا کند اما بازیکنان وست بروم و دروازه‌بان این تیم هر طور که شده توپ را برگرداندند.

 

در دقیقه 78 اشتباه عجیب هری مگوایر می توانست به قیمت گل دوم وست بروم منجر شود اما داوید دخیا در مصافی تک به تک استثنایی عمل کرد و دروازه منچستریونایتد را نجات داد.

 

 

1572627

 

 

در دقیقه 88 ضد حمله وست بروم می‌توانست به گل دوم این تیم و امبایه دیانیه منجر شود اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه به بیرون رفت تا منچستریونایتد با یک شانس بزرگ روبرو شده باشد.

 

در لحظات پایانی بازی ضربه سر هری مگوایر به تیر دروازه برخورد کرد. با این حال در ادامه اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا یونایتد دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده باشد. همچنین یک نتیجه مناسب دیگر برای منچسترسیتی صدرنشین رقم خورد تا آن ها بیش از پیش به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شوند.

دیدگاه‌ها