کد خبر : 1737658 | 26 بهمن 1399 ساعت 19:22 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: بینی ام از دو جا شکسته است

دروازه بان تراکتور اعلام کرد که با توجه به دوری یک ماهه پس از عمل، جراحی بینی اش را به بعد از پایان فصل موکول کرده است.

اخباری: بینی ام از دو جا شکسته است

به گزارش ورزش سه؛ محمدرضا اخباری که در بازی هفته دوازدهم تراکتور مقابل گل گهر به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه بینی زمین بازی را ترک کرد، بعد از غیبت در بازی هفته سیزدهم تیمش مقابل آلومینیوم از هفته چهاردهم و بازی با پرسپولیس به ترکیب سرخ پوشان فوتبال آذربایجان برگشت. او در بازی این هفته مقابل سایپا هم دروازه بان تیمش بود.

 

در نیمه اول بازی امروز تراکتور و سایپا، ضربه بازیکن حریف به صورت اخباری که برای دفع توپ از محوطه جریمه خارج شده بود، بار دیگر دروازه بان تراکتور را از همان ناحیه ای ای که مصدوم شده بود، دچار مشکل کرد. اخباری که از شدت درد روی زمین افتاده بود، بعد از مداوا به بازی ادامه داد.

 

دروازه بان تراکتوری ها در پایان بازی در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: با دکترم که صحبت کردم، قرار بر این شد که بعد از پایان فصل، عمل جراحی روی بینی ام انجام شود. چون باید دوران نقاهت سی روزه را بعد از عمل پشت سر بگذارم و استراحت مطلق نیاز است، نمی خواهم از بازی ها عقب بمانم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بینی اش دچار شکستگی شده است، گفت: بله بینی ام از دو جا شکسته است و از چند جا هم ترک برداشته است. البته همان طور که گفتم فعلا وقتش نیست که عمل کنم. متاسفانه مثل بازی امروز توپ هم فقط به بینی ام می خورد.

 

وی در پایان، در خصوص وضعیت تیمش یادآور شد: می توانستیم بهتر از این عمل کنیم. تیم خیلی خوب و بازیکنان بزرگی داریم. انشالله با تقویتی که صورت می گیرد، در نیم فصل دوم بهتر و قویتر ظاهر خواهیم شد.

دیدگاه‌ها