کد خبر : 1737685 | 26 بهمن 1399 ساعت 20:21 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: نباید ما را مدعی قهرمانی در لیگ برتر بدانید

اوله گونار سولسشر معتقد است منچستریونایتد خودش کار را برای خودش سخت کرده است.

سولسشر: نباید ما را مدعی قهرمانی در لیگ برتر بدانید

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی امروز یونایتد مقابل وست بروم، اگر منچسترسیتی در بازی عقب افتاده خود به پیروزی برسد با این تیم 10 امتیاز فاصله پیدا خواهد کرد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی در پایان دیدار مقابل وست بروم مدعی شد باید از بازیکنانش به خاطر رتبه فعلی یونایتد در جدول لیگ برتر تشکر کند.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "از آغاز مسابقه می دانستیم چنین اتفاقاتی خواهد افتاد. ما می دانستیم که آنها ما را تحت فشار قرار داده و شروع به پرتاب اوت روی دروازه ما می کنند. وست بروم ارسال دقیقی داشت و بازیکن حریف نیز ضربه تمام کننده خوبی به سمت دروازه ما نواخت.

 

1572663

 

از روزهایی بود که در اوج نبودیم. ما باید بهتر بازی کنیم اما شروع سختی برای خودمان رقم زدیم. شما 90 دقیقه وقت دارید تا گل خورده را جبران کنید، اما ما تا اواخر نیمه اول فرصت چندانی ایجاد نکردیم.

 

صحنه گل وست بروم؟ به عنوان یک مهاجم سابق دنیای فوتبال معتقدم چنین صحنه هایی خطا نیست، اما باید ثبات بیشتری در روند تصمیم گیری داوران وجود داشته باشد. اما در بازی قبلی هری مگوایر بالای سر بازیکن حریف پرید و گل ما مردود اعلام شد. من فقط امیدوارم ثبات وجود داشته و تصمیمات یکسان باشد.

 

من پیش از این دیدار نیز گفتم که نباید ما را در کورس قهرمانی بدانید و در مورد ما اینگونه صحبت کنید. باید از بازیکنان یونایتد به خاطر رتبه ای که در حال حاضر در آن قرار داریم تمجید کنم. به زودی با منچسترسیتی بازی داریم و قصد نداریم خیلی زود تسلیم شده و راه را برای قهرمانی این تیم باز کنیم."

دیدگاه‌ها