کد خبر : 1737690 | 26 بهمن 1399 ساعت 20:39 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید ۲-۰ والنسیا؛ نمایشی برای امیدواری به آینده

رئال مادرید با ارائه یک نمایش بسیار خوب موفق شد با دو گل والنسیا را شکست دهد.

رئال مادرید ۲-۰ والنسیا؛ نمایشی برای امیدواری به آینده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در چهارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لالیگا در آلفردو دی استفانو میزبان والنسیا بود که این بازی با نتیجه 2-0 به سود لوس بلانکوس خاتمه یافت.

 

 

1572670

 

 

رئال مادرید کار را بهتر آغاز کرد و می‌تواند در همان دقایق ابتدایی توسط هافبک برزیلی خود یعنی کاسمیرو به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان والنسیا به کرنر فرستاده شد.

 

عملکرد خوب رئال مادرید در دقیقه 12 به گل اول این تیم منجر شد؛ جایی که کریم بنزما با یک شوت تکنیکی از پشت محوطه جریمه دروازه والنسیا را باز کرد تا نتیجه 1-0شود.

 

 

1572671

 

1572672

 

 

در ادامه نیز رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 42 به گل دوم دست یافت. پاس لوکاس واسکز که به جای دنی کارواخال مصدوم به بازی آمده بود جلوی پای تونی کروس قرار گرفت و این بازیکن نیز با یک ضربه مطمئن دروازه والنسیا را برای دومین بار باز کرد تا رئال مادرید با پیروزی 2-0 راهی رختکن شود.

 

والنسیا نیمه دوم را کمی بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه مکسی گومز با واکنش خوب تیبو کورتوا همراه بود.

 

 

1572673

 

1572668

 

 

چند دقیقه بعد رئال مادرید توانست روی پاس وینیسیوس و توسط فرلاند مندی به گل سوم دست پیدا کند اما مشخص شد که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین مردود اعلام شد.

 

در ادامه نیز رئال مادرید کار را کنترل کرد و بازی با همان دو گل به سود این تیم خاتمه یافت تا تیم زین الدین زیدان به سه امتیاز ارزشمند دیگر دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها