کد خبر : 1737695 | 26 بهمن 1399 ساعت 21:06 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

کروس: به این شرط شانس قهرمانی خواهیم داشت

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، معتقد است که این تیم باید تلاش کند که در همه بازی ها به پیروزی برسد.

کروس: به این شرط شانس قهرمانی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با ارائه یک نمایش امیدوارکننده و حساب شده موفق شد والنسیا را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با دو گل شکست دهد تا همچنان به ادامه مسابقات لالیگا و رقابت برای قهرمانی امیدوار باشد.

 

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در تقابل امشب با والنسیا بود و توانست گل دوم این تیم را روی پاس لوکاس واسکز و با ضربه ای زیبا به ثمر برساند. کروس در پایان بازی پیرامون این برد ارزشمند رئال مادرید گفت: " در همه بازی‌ها باید سه امتیاز ها را به دست آوریم. این هدف  ماست و کاری است که دیگر تیم ها نیز به دنبال آن هستند.

 

 

1572668

 

 

من فقط یک بازی را از دست داده ام. دوست دارم گلزنی کنم و چیزهای دیگری نیز در ذهنم وجود دارد که می خواهم با آنها به تیم کمک کنم. برای داشتن شانس قهرمانی لیگ نمی توانیم خیلی شکست بخوریم."

 

تونی کروس درباره وضعیت نگران کننده رئال مادرید به لحاظ مصدومیت ها نیز گفت: " ما نگران مصدومیت ها هستیم زیرا بازیکنانی که آسیب دیده اند برای ما مهم هستند و کمبود آنها را احساس می کنیم. کارواخال امروز به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و ما اصلاً حس خوبی به این موضوع نداریم. با این حال همه ما تا آنجا که ممکن است باید تمام تلاش خود را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها