کد خبر : 1737698 | 26 بهمن 1399 ساعت 21:25 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

انجام تست کرونا برای بازی یادبود انصاریان و میناوند

قرار است برای انجام بازی یادبود دو پیشکسوت فوتبال ایران، از بازیکنان دو تیم پیش از بازی تست کرونا به عمل بیاید.

انجام تست کرونا برای بازی یادبود انصاریان و میناوند

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های منتخب سرخابی و تیم ملی فوتبال ٩٨ که افتخارآفرینی‌های زیادی در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی در آن مقطع زمانی داشت قرار است در یک دیدار نمادین و به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان به مصاف هم بروند.

 

این بازی روز سه‌شنبه و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طبق توافقات صورت گرفته دو تیم با تعویض‌های آزاد و در دو زمان ۴۰ دقیقه‌ای به مصاف هم خواهند رفت.

 

همچنین برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قرار است کلیه اعضای دو تیم همراه با کادر پزشکی، کادر تدارکات و اطرافیان تیم فردا در رستوران اپیکور شهرک غرب حاضر شده و تست پی سی آر انجام دهند که این تست جدیدترین تست موجود در بازار پزشکی است و پاسخ تست‌ها بلافاصله ارائه خواهد شد.

 

بازیکنان تیم منتخب ۹۸ شامل احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، پرویز برومند، محمد خاکپور، افشین پیروانی، مهدی پاشازاده، مهدی هاشمی نسب، محمدرضا مهدوی، رضا شاهرودی، علی اکبر استاداسدی، ستار همدانی، سیروس دین محمدی، کریم باقری، جواد نکونام، علیرضا منصوریان، علی لطیفی، خداداد عزیزی، علی دایی و رسول خطیبی با مربیگری بیژن ذوالفقار نسب و ابراهیم قاسم پور خواهند بود.

 

همچنین بازیکنان منتخب سرخابی متشکل ازابراهیم میرزاپور، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فرد، ابراهیم شکوری، حسن خان محمدی، حسین کاظمی، علی کریمی، محمود فکری، یحیی گل محمدی، بهنام ابوالقاسمپور، محمد نوازی، رحمان رضایی، علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان جمشیدی، رضا جباری، عادل کلاه کج، ادموند بزیک و جواد کاظمیان با مربیگری علی پروین و امیر قلعه نویی خواهند بود.

 

علی انصاریان و مهرداد میناوند هشتم و پانزدهم بهمن ماه سال جاری و در پی ابتلا به ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده و به دیار باقی شتافتند.

دیدگاه‌ها