کد خبر : 1737699 | 26 بهمن 1399 ساعت 21:33 | 33.1K بازدید | 2 دیدگاه

کلافگی زیدان: دلیل این همه مصدومیت را نمی فهمم

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، به خاطر مصدومیت دنی کارواخال ابراز تاسف کرد.

کلافگی زیدان: دلیل این همه مصدومیت را نمی فهمم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در روزی که عملکرد کم نقص و حساب شده ای از خود ارائه دادند موفق شدند با دو گل کریم بنزما و تونی کروس والنسیا را شکست دهند تا به ادامه فصل و جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا همچنان امیدوار باشند.

 

 

1572694

 

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی گفت: " ما ادامه خواهیم داد و به دیگر تیم ها توجه نمی کنیم. من برای بازیکنانم خوشحالم و از نظر دفاعی بسیار خوب بودیم. امروز عملکردمان با توپ بسیار خوب بود؛ به خصوص در نیمه اول. این پیشرفت مشهود است زیرا بازیکنان به کاری که انجام می دهند اعتقاد دارند. هنوز 45 امتیاز پیش روی ما باقی مانده و خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد."

 

مصدومیت دنی کارواخال: " من نمی فهمم. مصدومیت های زیادی وجود دارد و من نگران هستم. وقتی بازیکنی را از دست می دهم به عنوان مربی این مرا آزار می دهد. برای کارواخال متاسفم. من ناراحت هستم زیرا او برای ما بسیار مهم است اما نمی توانم دلیل این مصدومیت ها را توضیح دهم."

 

 

1572693

 

 

تقویم مسابقات: " من قصد ندارم وارد این مسئله شوم. ما مشکلات زیادی داریم. مصدومیت های زیادی وجود دارد اما ما ادامه خواهیم داد. امیدوارم بازیکنان مان را دوباره در اختیار داشته باشیم. برای یک مربی بدترین چیز مصدومیت است. اکنون دنی دوباره صدمه دیده است. فقط امیدوارم که جزئی باشد."

دیدگاه‌ها