کد خبر : 1737716 | 27 بهمن 1399 ساعت 01:01 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا و سندروم وقت های اضافه مرگبار؛ قسمت سه!

شاگردان صادقی مثل هفته گذشته در دقایق تلف شده، پیروزی خود را از دست رفته دیدند.

به گزارش ورزش سه؛ ابراهیم صادقی، در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور با تاکید بر اینکه تیمش باید با تمرکزی بالا در طول 90 دقیقه ظاهر شود، گفته بود: "ما در این فصل دو بازی را در دقیقه نود از دست داده ایم و بردمان را با مساوی عوض کرده ایم. باید بتوانیم آرامش خودمان را حفظ و نقاط ضعف مان را رفع کنیم. اگر در آن دو بازی پیروزی مان را حفظ می کردیم الان جایگاه خیلی بهتری داشتیم."

 

 

اشاره صادقی به دو بازی مقابل آلومینیوم و صنعت نفت بود؛ جایی که شاگردان او در واپسین لحظات، برد را با تساوی عوض کرده بودند. آنها در هفته چهاردهم، در دقیقه 5+90 دروازه آلومینیوم را باز کردند اما سه دقیقه بعد، دروازه خودشان باز شد. در هفته یازدهم مقابل صنعت نفت هم نارنجی پوشان در دقیقه 74 توسط رضا جعفری به گل رسیده بودند اما در دقیقه 90 این گل توسط محمد اهل شاخه جواب داده شده بود.

 

 

 

در چنین شرایطی و با وجود تاکید بسیار صادقی به این موضوع، سایپا یک بار دیگر اسیر وقت های اضافه شد؛ البته این بار در نیمه اول! شاگردان صادقی که با ارائه یک بازی خوب در طول 45 دقیقه موفق شده بودند دروازه تراکتور را یک بار باز کنند، در دقایق تلف شده دو گل از تراکتور دریافت کردند. خانزاده در دقیقه  3+45 و بوحمدان در دقیقه 5+45 گل های تراکتور را به ثمر رساندند.

 

به این ترتیب سایپا برای سومین بار در طول نیم فصل اول، اسیر وقت های اضافه شد. حضور پرتعداد بازیکنان جوان در ترکیب سایپا یکی از مهمترین عوامل این موضوع است که با گذشت زمان و بالاتر رفتن تجربه این بازیکنان، می توان شاهد بهتر شدن شرایط نارنجی پوشان باشیم. البته نباید از اشتباهات فردی چند بازیکن نیز چشم پوشی کنیم، اشتباهاتی که هم در بازی با آلومینیوم و هم در بازی با تراکتور، نقش اساسی در باز شدن دروازه سایپا داشت.

 

دیدگاه‌ها