کد خبر : 1737721 | 27 بهمن 1399 ساعت 01:17 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

اینتر 3-1 لاتزیو: پسران کونته به صدر رسیدند

اینتر با پیروزی 3-1 مقابل لاتزیو، به صدر جدول سری آ صعود کردند.

اینتر 3-1 لاتزیو: پسران کونته به صدر رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که هفته‌ها در تعقیب رقیب همشهری بودند، سرانجام از لغزش شب گذشته این تیم استفاده کردند و با پیروزی برابر لاتزیو، به صدر جدول سری آ صعود کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 12، اولین موقعیت جدی بازی نصیب لائوتارو مارتینز شد اما ضربه او از کنار دروازه لاتزیو به بیرون رفت.

برتری اینتری ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 19 بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. لائوتارو که با پاس لوکاکو درون محوطه جریمه لاتزیو صاحب توپ شده بود، با خطای وسلی هویت متوقف شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد؛ تصمیمی که VAR هم آن را تایید کرد. لوکاکو پیش توپ قرار گرفت و با فریب په‌په رینا، توپ را به گوشه دروازه لاتزیو فرستاد.

حملات اینتر بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 24، لائوتارو می توانست با یک پاس خوب، لوکاکو را صاحب موقعیت کند اما این بار مدافعان لاتزیو هوشیارتر بودند و اجازه کار به او ندادند.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان لاتزیو هم حملاتی روی دروازه اینتر داشتند. در دقیقه 38، روی پاس لوئیس آلبرتو، این چیرو ایموبیله بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد.

پس از آن نوبت اینتری ها بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند و در دقیقه 42، روی ارسال پریشیچ، لوکاکو می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما این بار رینا با یک واکنش به موقع، مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

حملات اینتر برای رسیدن به گل دوم ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 45، نرآتزوری به گل رسید. در حالی که مدافعان لاتزیو در حال دفع توپ بودند، تکل به موقع بروزویچ باعث شد تا توپ به لوکاکو برسد و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 اینتر به پایان برسد.

 

1572736

 

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 54، ماروسیچ شانس خود را با یک شوت محکم امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 61، لاتزیو یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه آزاد بود که شوت میلینکوویچ-ساویچ در بین راه به اسکالانته برخورد کرد و وارد دروازه اینتر شد.

اما این نتیجه تنها 3 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 64، بار دیگر اختلاف به دو گل افزایش پیدا کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که لوکاکو از میانه زمین توپ را تا محوطه جریمه لاتزیو پیش برد و سپس با یک پاس در عرض، لائوتارو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

حملات دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 72، لوکاکو بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او را رینا با یک واکنش خوب سیو کرد.

در دقایق پایانی بازیکنان لاتزیو بودند که برای زدن گل های خورده تلاش بیشتری کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها