کد خبر : 1737731 | 27 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

پس از برد برابر لاتزیو و صدرنشینی؛

کونته: صدرنشینی در سری‌آ هدف دور و دراز ما بود

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 3-1 شاگردانش برابر لاتزیو که این تیم را صدرنشین جدید سری آ کرد، از قدرت روحی بازیکنان تیمش تمجید کرد.

کونته: صدرنشینی در سری‌آ هدف دور و دراز ما بود

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری فقط با پیروزی برابر لاتزیو می توانست میلان را پشت سر گذاشته و صدرنشین سری آ شود ، چیزی که از فصل 10-2009 تاکنون در نیم فصل دوم در سری آ تجربه نکرده بودند!

 

پس از موفقیت در این ماموریت و صدرنشینی در سری آ، آنتونیو کونته گفت: "این هدفی بود که مدتها بود دنبال می کردیم، اینکه به صدر جدول برسیم، امروز و پس از بازی با تیمی بسیار قدرتمند به این هدف رسیدیم.

من به لاتزیو و سیمونه اینزاگی تبریک می گویم، چرا که آنها سرسخت، سازمان یافته و منظم و بسیار با کیفیت بودند.

 

1572752

 

اینکه آنها در شش بازی قبلی خود پیروز شده بودند، قدرت آنها را نشان می دهد، اما در عین حال نشان دهنده قدرت ذهنی ما نیز هست.

 

برای بچه ها خوشحالم. به ناچار این باید برای ما یک نقطه شروع باشد و نه خط پایان. می دانیم که بازی بعدی دربی با میلان است و اینکه با برتری پا به این میدان می گذاریم خیلی خوب است.

این قرار است یک بازی محشر بین تیمی باشد که جاه طلبی های زیادی دارند."

 

روملو لوکاکو در بازی دیشب یک رهبر واقعی بود، دو بار برای اینتر گلزنی کرد و در گل سوم اینتر نیز  لوکاکو از میانه زمین توپ را تا محوطه جریمه لاتزیو پیش برد و سپس با یک پاس در عرض، لائوتارو مارتینز را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

 

1572750

 

کونته افزود: "روملو و تمام تیم عکس العمل خوبی نشان دادند. لائوتارو خیلی خوب کار کرد، همینطور ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویچ، مدافعان... همه عالی بودند.

بعضی ها پس از ماجرای کوپا ایتالیا شروع به زمزمه هایی راجع به لوکاکو کردند و چند نمایش مبهم نشان داد که او بعد از آن ماجرا دچار آسیب روحی شده است، اما همیشه لحظاتی وجود دارد که شما 100 درصد نیستید.

او امشب با تمام قدرت آتش‌بارش دوباره برگشت و ما به این روملو نیاز داریم. ما این عزم راسخ و شور و شوق را در همه افراد تیم نیاز داریم."

 

 

دیدگاه‌ها