کد خبر : 1737732 | 27 بهمن 1399 ساعت 09:33 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت برابر اینتر؛

سیمونه اینزاگی: آن پنالتی جو بازی را عوض کرد

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پس از باخت 3-1 برابر اینتر راجع به تصمیمات تاکتیکی خود و عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

سیمونه اینزاگی: آن پنالتی جو بازی را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در شش بازی قبلی خود در سری آ پیروز شده بود اما به رغم اینکه 65 درصد مالکیت توپ را در بازی شب گذشته برابر اینتر در اختیار داشت، نتوانستند دروازه سمیر هندانوویچ را چندان به خطر بیندازند.

 

تک گل لاتزیو روی یک ضربه آزاد میلینکوویچ-ساویچ که در میانه راه به اسکالانته برخورد کرد، به ثمر رسید اما اینتر روی ضدحمله ها بسیار خطرناک و تاثیرگذار بودند و می‌توانستند به گل‌های بیشتری هم برسند.

 

1572756

 

اینزاگی گفت: "پشیمانی هایی داریم چرا که ما احتمالا می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. می دانستیم که اینتر می تواند اینطور بازی کند. ما مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و دو برابر آنها پاسکاری کردیم. بنابر این وقتی با این وضع 3-1 می بازی معلوم است که پشیمانی و حسرت هایی خواهی داشت.

 

اعصاب ما به هم ریخت که خب جای تاسف دارد چون پنالتی هایی به آن شکل می توانند اتفاق بیافتند. اینتر خیلی خوب کرد و در عمق دفاع کرد و ما برای پیدا کردن فضا به دردسر افتادیم.

 

وقتی به جریان بازی برگشتیم دیگر نباید اجازه می دادیم که بلافاصله گل سوم را روی ضدحمله بزنند.

تیم نمایش خوبی داشت اما ما می توانستیم بهتر از اینها کار کنیم و گل های بیشتری بزنیم.

 

1572754

 

اینتر شایسته تبریک است و من به تیم خودم هم تبریک می گویم. آن پنالتی کمی مشکوک به نظر می رسید اما وقتی تکرار صحنه را ببینید متوجه می شوید که برخورد وجود داشت.

بچه ها از این ناراحت شدند که داور بلافاصله بعد از صحنه نقطه پنالتی را نشان داد و این موضوع آنها را اذیت کرد.

من ترجیح می دادم که داور صحنه را دوباره ببیند، اینطوری اگر داور به کنار زمین می رفت و صحنه را دوباره می دید بچه ها شاید کمتر احساس ناراحتی می کردند، مخصوصا که ما بازی را در دست داشتیم و آن پنالتی جو بازی را به کل عوض کرد."

دیدگاه‌ها