کد خبر : 1737743 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:00 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

جولان جوان‌ها در ترکیب صدرنشین لیگ یک(عکس)

در پایان هفته چهاردهم لیگ یک بادران با هدایت محسن عاشوری و با پیروزی 4-2 در برابر چوکا در استادیوم سردار جنگل رشت به صدر جدول رفت.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این بازی حضور پر رنگ جوان ها در ترکیب تیم بادران بود. شاید به این دلیل که محسن عاشوری در سال های ابتدایی مربیگری اش چند فصل حضور در تیم های پایه پرسپولیس را تجربه کرده بود. البته جوانگرایی در فوتبال تنها به تیم بادران خلاصه نمی شود و حتی در لیگ برتر هم شاهد بازی دادن به جوانها از سوی مربیان هستیم اما اکثر جوان هایی که در ترکیب تیم های لیگ برتری به میدان می روند در خط هافبک و و مهاجم است تا اگر بازیکن جوان مرتکب اشتباه شد پشت سر او بازیکنی باشد که این اشتباه را جمع کند اما محسن عاشوری در ترکیب بادران به جوان ها در خط دفاعی تیمش میدان می دهد که این جالب توجه است و می تواند نگاه به جوان ها در فاز دفاعی را تغییر دهد. 

 

در بازی با چوکا یکی از مردانی که در قلب خط دفاعی و در کنار پویا سیف پناهی به میدان رفت حسین شاه وردی مدافع تیم ملی جوانان است که 18 سال سن دارد. او در گل دوم تیمش تاثیر گذار بود. مدافع چپ بادران یعنی ایمان اکبری هم 21 ساله است که در این بازی نمایش خوبی در پست غیر تخصصی داشت و سازنده گل چهارم تیمش در این بازی بود که توسط ایمان غلامی به ثمر رسید. او در دو بازی اخیر با توجه به مصدومیت مدافع چپ بادران در این پست به میدان می رود و پیش از این در قلب خط دفاعی در کنار پویا سیف پناهی بازی می کرد. 

 

1572779

ایمان اکبری 21 ساله در بازی با چوکا در پست دفاع چپ برای بادران بازی کرد و سازنده گل چهارم تیمش بود.

 

1572777

حسین شاهوردی مدافع تیم ملی جوانان با 18 سال سن در ترکیب خط دفاعی و در کنار پویا سیف پناهی بازی می کند.

 

اما در جریان بازی هم جوان های دیگری فرصت حضور در میدان را پیدا کردند؛ ابوالفضل بابایی که 17 ساله و بازیکن امیدهای بادران به شمار می رود. او که در بازی با پارس جنوبی دقایقی در ترکیب بادران به میدان رفته بود در این بازی فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد و بعد از ورود به میدان برای تیمش گل ساخت. گل سوم تیم که توسط حسین امامیان زده شد. هم چنین دانیال جهانبخش 22 ساله که به دلیل مصدومیت دور از ترکیب مانده بود به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. در ترکیب تیم بادران به بازیکنان جوان دیگری هم بر می خوریم. همانند مرتضی خراسانی و ایمان غلامی که در این بازی گلزنی کردند و می شود گفت بادران یکی از جوان ترین تیم های حاضر در لیگ یک بشمار می رود. 

 

1572778

ابوالفضل بابایی 17 ساله به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار با چوکا وارد میدان شد و دقایقی بعد از ورود به میدان سازنده گل برتری تیم بادران بود.

 

1572780

دانیال جهانبخش از دیگر بازیکنان جوان بادران به شمار می رود که در پست دفاع راست برای این تیم تهرانی بازی می کند. او 22 ساله است.

 

در ترکیب بادران به حضور بازیکنان باتجربه هم بر می خوریم. مثل امیر میر بزرگی که کاپیتان تیم بشمار می رود. احسان پیرهادی – محمد رستمی و ... انگیزه جوان ها به همراه عملکرد خوب باتجربه ها موجب شده تا تیم بادران در پایان هفته چهاردهم صدرنشینی در لیگ یک را تجربه کند و این برای اولین بار در فصل جاری بود که بادران در این موقعیت قرار می گرفت. البته باید در این بین به آرامش نیمکت بادران هم اشاره کرد. محسن عاشوری پیش از این گفته بود هدفش در بادران ابتدا کمک به بهبود بازی بچه ها و ارایه فوتبالی است که برای خودشان لذت بخش باشد و هیچ گاه برای صعود به لیگ برتر تیمش را تحت فشار قرار نمی دهد، چون بایدی در فوتبال وجود ندارد. 

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها