کد خبر : 1737746 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:38 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی برابر لاتزیو؛

روملو لوکاکو و سیصدمین گل دوران حرفه‌ای

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، شب گذشته در پیروزی 3-1 این تیم برابر لاتزیو دو بار گل زد و یک پاس گل نیز داد. گل های لوکاکو در بازی دیشب رکورد گلزنی او را به 300 گل زده در بازی های ملی و باشگاهی رساند.

روملو لوکاکو و سیصدمین گل دوران حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو شب گذشته نخستین گل خود را از روی نقطه پنالتی برای اینتر به ثمر رساند و با فریب دروازه بان لاتزیو، گل دویست و نود و نهم خود را در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به ثمر رساند.

اما طولی نکشید که مهاجم سابق منچستریونایتد توانست سیصدمین گل خود را نیز به تور دروازه لاتزیو بدوزد.

 

1572787

 

قبل از پایان نیمه اول مهاجم بلژیکی اینتر دوباره پایش به گل باز شد؛ در حالی که مدافعان لاتزیو در حال دفع توپ بودند، تکل به موقع بروزویچ باعث شد تا توپ به لوکاکو برسد و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 اینتر به پایان برسد.

 

لوکاکو در تابستان سال 2019 و با قراردادی 80 میلیون یورویی از منچستریونایتد به اینتر پیوست. از آن زمان تاکنون او در 80 بازی خود برای نراتزوری 56 باز گلزنی کرده است.

 

روملو لوکاکو پس از رسیدن به رکورد 300 گل، موفق شد جایگاه خود را در میان بزرگان فوتبال مدرن اروپا تثبیت کند.

 

1572788

 

بیش از یک دهه پس از به ثمر رساندن اولین گل بزرگسالان در دوران حرفه ای خود برای آندرلخت مقابل زولته وارگم در آگوست سال 2009، این مهاجم 27 ساله هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد.
علاوه بر این، موفقیت او در به ثمر رساندن ضربات پنالتی با گلی که شب گذشته از روی نقطه پنالتی برای اینتر به ثمر رساندهمچنان 100 درصد است. لوکاکو از 10 ضربه پنالتی که برای نراتزوری زده، هر 10 ضربه را تبدیل به گل کرده است، رکوردی که هیچ بازیکنی در هیچ کدام از پنج لیگ مطرح اروپایی در دو فصل گذشته نداشته است.

دیدگاه‌ها