کد خبر : 1737755 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:49 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

برد مقابل ذوب خیلی ارزش داشت 

نقی زاده: آوخ فرصت گلزنی را به من تقدیم کرد

هافبک مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۹۱ سومین گل تیمش را وارد دروازه ذوب آهن کند تا مس با یک برد پر گل زمین مسابقه را ترک کند.

نقی زاده: آوخ فرصت گلزنی را به من تقدیم کرد 

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان توانست با یک کامبک  رویایی در دیدار با ذوب آهن نتیجه را ۳ بر یک از آن خود کند، علیرضا نقی زاده که زننده یکی از گل های مس بود  در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت : نیمه اول ما بهتر از حریف بودیم اما  نیمه دوم ذوب‌آهن بهتر بود ولی با تغییر سیستمی که کادر فنی انجام داد ما توانستیم به بازی برگردیم و دو گل حیاتی زدیم. این برد برای ما لازم بود. 
او در مورد شرایط کلی مس رفسنجان ادامه داد: چون تیم ما تازه به لیگ برتر آمده بود نتوانستیم خیلی خوب کارمان را شروع کنیم چون تغییرات زیادی داشتیم ولی هرچه جلوتر رفتیم توانستیم خیلی هماهنگ تر و بهتر بازی کنیم و این برد مقابل ذوب آهن برای ما ارزشمند بود.


نقی زاده که یکی از سه گل تیمش را زد گفت: گل من تلاش بچه‌ها بود. مهرداد به من پاس داد و تبدیل به گلش کردم در حالی که خودش  می توانست آن توپ را به گل تبدیل کند اما لطف خدا شامل حال من شد و من توانستم این کار را انجام دهم.


این بازیکن در مورد اعتراض به داوری گفت: داور یک پنالتی برای ما نگرفت البته باید فیلم را  نگاه کنم و  نمی‌توانم قاطعانه بگویم.


وی در مورد دیدار با استقلال که پیش رو دارند گفت: استقلال بازیکنان بزرگی دارد ولی ما هم مس  رفسنجان و  نشان دادیم قابل احترامی هستیم. تیمی هستیم که خوب فوتبال بازی می کنیم و جا داریم که بالاتر بیایم. انشالله از بازی با استقلال که در نیم فصل دوم است دوباره آغازگر روزهای خوب مان باشیم و در  رفسنجان سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها