کد خبر : 1737756 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:52 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز خاص شجاعی؛ بردی به یاد مسعود 19 ساله (عکس)

رویارویی بازیکن-سرمربی تراکتور با سایپا، یک رویاروی بسیار ویژه برای او بود.

روز خاص شجاعی؛ بردی به یاد مسعود 19 ساله (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ مسعود شجاعی پس از بازگشت به فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن تراکتور، چندین بار به عنوان بازیکن مقابل سایپا به میدان رفته بود و تقابل او با نارنجی پوشان همواره تقابل های ویژه ای بود چرا که مسعود فوتبال خود را مدیون اعتماد این باشگاه است؛ اعتمادی که از یک هافبک جوان و 19 ساله یک ملی پوش ساخت، ملی پوشی که با حضور در جام جهانی 2006، وارد جرگه لژیونرها شده و در ادامه به یکی از پرسابقه ترین لژیونرها و ملی پوشان تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد.

 

مسعود شجاعی بعد از یک فصل حضور در بزرگسالان صنعت نفت، به مدت سه سال در بزرگسالان سایپا توپ زد و از این تیم خود را به فوتبال ایران شناسانده و به تیم ملی راه یافت. مسعود بعد از انجام 60 بازی برای نارنجی پوشان به عنوان لژیونر راهی اروپا شد. او روز بیستم  فروردین ماه سال ۱۳۸۵ آخرین بازی خود در لیگ برتر را با پیراهن سایپا مقابل راه آهن انجام داد. دیداری که شجاعی 74 دقیقه برای سایپا به میدان رفت و در پایان با حساب ۱-۰ به سود راه آهن خاتمه یافت. بعد از آن و به دنبال درخشش مسعود در جام جهانی 2006، او به مدت 12 سال در خارج از ایران توپ زد و در بازگشت دوباره به ایران، پیراهن تراکتور را به تن کرد.

 

1572801

 

همان گونه که در ابتدا اشاره شد، شجاعی در بازگشت به فوتبال ایران بعد از یک دهه، به عنوان بازیکن مقابل سایپا حضور یافته بود اما بازی روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه 1399 یکی بازی بسیار ویژه برای او و باشگاه سایپا بود. شجاعی این بار در قامت مربی در برابر تیمی قرار گرفت که فوتبال خود را مدیون آن است. اگرچه سایپا این دیدار را به تراکتور واگذار کرد اما، این دیدار را باید یک اتفاق بسیار خوب و زیبا برای این مجموعه کم حاشیه و بازیکن ساز بدانیم، مجموعه ای که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده است.

 

از دوران حضور مسعود شجاعی در سایپا تصاویر زیادی نمی توانید در اینترنت پیدا کنید اما تصویری که مشاهده می کنید، جزو معدود عکس هایی است که اگر نام مسعود را در کنار سایپا جست و جو کنید به شما ارائه خواهد شد. این تصویر مربوط به آخرین بازی مسعود شجاعی با پیراهن سایپا در لیگ برتر می شود و پشت سر او ابراهیم صادقی را مشاهده می کنید که در بازی روز گذشته مقابل مسعود به عنوان سرمربی سایپا قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها