کد خبر : 1737757 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:51 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید سرمربی آلمانی از مهاجم چلسی؛

توخل نگران وضعیت قرارداد آبراهام نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی، با تمجید از عملکرد تامی آبراهام، مهاجم تیمش، گفت که از وضعیت قرارداد او بی اطلاع است اما در این مورد نگرانی ندارد.

توخل نگران وضعیت قرارداد آبراهام نیست

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل می گوید که تحت تاثیر مهاجم 23 ساله آبی ها قرار گرفته است. تامی آبراهام در پیروزی 1-0 چلسی برابر بارنزلی در جام حذفی، تک گل این تیم را به ثمر رساند.

آبراهام اکنون به دنبال این است که بتواند در لیگ برتر نیز از ابتدا در ترکیب شاگردان توخل به میدان برود. سرمربی آلمانی چلسی تاکنون از تیمو ورنر و اولیور ژیرو به عنوان مهاجمان اصلی خود استفاده کرده است اما آبراهام ممکن است در بازی امروز چلسی برابر نیوکاسل بتواند در صورت تایید توخل از ابتدا برای آبی ها به میدان برود.

 

1572797

 

مهاجم جوان چلسی هنوز دو سال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارد اما گفته می شود که او شایسته یک قرارداد جدید با شرایط مالی بهتر است.

آبراهام از زمان پیوستن به چلسی در فصل گذشته، 30 گل برای این تیم به ثمر رسانده، حداقل 11 گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترکیب آبی ها در زمان مشابه. چلسی بند تمدید قرارداد یک ساله آبراهام را فعال کرده است اما هنوز برای افزایش دستمزد با این بازیکن به توافق نرسیده.

توخل گفت: "من از شرایط قرارداد بازیکنانم مطلع نیستم چرا که نمی خواهم وقتی که دارم تصمیم می گیرم کدام بازی می کند و کدام نه،  این موضوع روی قضاوت من تاثیر بگذارد.

او شایسته بازی برابر بارنزلی بود. او برابر برنلی به دلیل تغییر تاکتیک بازی سختی را پشت سر گذاشت و برابر تاتنهام و شفیلد به میدان نرفت. به همین دلیل او شایسته بازی برابر بارنزلی بود چرا که او پسر بسیار مثبت و صریح و شفاف و جاه طلبی است.

از اینکه او توانسته بر مشکلاتی که در طول دوران بازی اش و زمانی که به صورت قرضی بازی می کرد، داشته فائق بیاید، خیلی خوشم می آید. او روحیه اش را دارد که در چلسی موفق شود. این یکی از سخت ترین چالش هایی است که می توانید با آن مواجه شوید اما او برای این چالش آماده است.

 

1572796

 

او در دیدار برابر بارنزلی خیلی خوب کار کرد، نه فقط چون گل سرنوشت ساز بازی را زد بلکه او در دفاع ضربات آزاد هم نقش مهمی داشت و بسیاری از موقعیت های خطرناک روی دروزاه ما را با ضربات سر دفع کرد.

 

او کاملا آماده بود تا خود را فدای تیم کند و به همین دلیل من به او امتیاز کامل ار می دهم. این یک شروع جدید خیلی خوب برای او است تا خودش را نشان دهد و ثابت کند که برای ما بازیکن مهمی است."

دیدگاه‌ها