کد خبر : 1737760 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:58 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

تغییراتی که محرم را به خط دفاعی تیمش امیدوار کرد

عزت الله پورقاز و محمد نژاد مهدی در دیدار برابر استقلال موفق شدند پنجمین کلین شیت فصل پیام نیازمند را رقم بزنند.

به گزارش ورزش سه ، اولین بار پورقاز و نژاد مهدی در لیگ قهرمانان آسیا در کنار هم موفق شدند در مقابل العین دروازه سپاهان را بسته نگه دارند. در ادامه کار هر کدام از این مدافعین در کنار دو مدافع دیگر سپاهان یعنی گولسیانی و مهدی زاده به میدان رفتند اما رفته رفته از ترکیب اصلی سپاهان دور شدند. تا اینکه در دیدار برابر ذوب آهن بار دیگر فرصت به این زوج رسید و در مقابل استقلال نیز روز بسیار سختی برای مهاجمان استقلال رقم زدند.


پورقاز و نژاد مهدی در دومین دیدار پیاپی در کنارهم قرارگرفتند و در فینال نیم فصل اول لیگ برتر نقش مهمی در پیروزی طلایی پوشان داشتند. اوج کار پورقاز در نیمه اول بود که در یک نبرد یک به یک با قایدی توانست روی موقعیتی که میتوانست خطر بزرگی روی دروازه سپاهان باشد با یک تکل خوب مانع از حرکت مهاجم آبی پوشان شد و با کوبیدن توپ به پای مهاجم استقلال اوت به نفع سپاهان گرفت. عزت الله پورقاز که سال چهارم خود در سپاهان را میگذراند در این بازی بزرگ نیز در دو صحنه روی به بازی نمایشی آورد و قصد داشت با قیچی برگردان دروازه استقلال را باز کند  که نشان از اعتماد به نفس بالای او میدهد.
بازیکن دیگر قلب خط دفاعی سپاهان محمد نژاد مهدی هم روز خوبی را پشت سر گذاشت و توانست جدی ترین موقعیت استقلال در نیمه دوم را که توسط بابک مردادی ایجاد شده بود، با یک تکل به موقع و سالم از بین ببرد. 

 

1572805

 

1572806

 

1572804

 

1572803

 

1572809


به نظر می‌‍‌‌رسد نویدکیا که قدرتمندترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد، حالا و در دو بازی اخیر با تغییراتی که ایجاد کرده، توانسته نقطه ضعف تیم خود را پوشش بدهد و با این وصف گولسیانی و مهدی زاده کار بسیار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم دارند.
عکس ها : محمد امیرحسنی و‌ یاسر جمالی

دیدگاه‌ها