کد خبر : 1737764 | 27 بهمن 1399 ساعت 11:14 | 46.2K بازدید | 10 دیدگاه

بهترین گلزن گل‌گهر دور از آخرین بازی نیم‌فصل؛

محرومیت منشا مقابل پرسپولیس

مهاجم گلزن گل‌گهر بخاطر حکم موقت کمیته انضباطی نمی‌تواند در دیدار با پرسپولیس به میدان برود.

محرومیت منشا مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا پس از روند درخشانی که در این فصل داشت و گل‌های تاثیرگذاری برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند، در چند هفته متوالی نتوانست نتایج خوبی داشته باشد تا امیر قلعه‌نویی در آخرین بازی دور رفت او را نیمکت‌نشین کند و در نیمه دوم به زمین بفرستد.

 

مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر در نیمه دوم دیدار با نساجی مازندران به زمین رفت و در دقایق پایانی گل برتری تیمش را به ثمر رساند، اما حرکتی که او پس از زدن گل در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر انجام داد، موجب محرومیت‌اش شد.

 

گادوین منشا پس از به ثمر رساندن گل سه امتیازی مقابل نساجی به گوشه زمین رفت و یک خوشحالی گل جنجالی انجام داد که انتشار گسترده ویدئو و تصاویر شادی او کاری کرد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دستوری موقت، او را تا اطلاع ثانوی از همراهی گل‌گهر سیرجان محروم کند.

 

گل‌گهر سیرجان روز جمعه، یکم اسفندماه در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس برود و آخرین بازی دور رفت برگزار شود که بخاطر فاصله پنج روزه از زمان صدور حکم موقت کمیته انضباطی تا انجام این مسابقه، احتمال می‌رفت تا منشا دوباره مجوز بازی برابر تیم سابقش را دریافت کند.

 

اما طبق شنیده‌های خبرنگار ما، منشا قطعا در دیدار با پرسپولیس محروم خواهد بود و کمیته انضباطی نیز در خصوص حرکتی که این مهاجم نیجریه‌ای انجام داد، تشکیل جلسه می‌دهد و درباره مدت زمان قطعی محرومیت او تصمیم‌گیری می‌کند.

دیدگاه‌ها