کد خبر : 1737768 | 27 بهمن 1399 ساعت 11:27 | 45.6K بازدید | 1 دیدگاه

پدیده لیگ هجدهم از دیدار قلعه نویی محروم شد؛

بی حاشیه ترین کریمی فوتبال ایران ( عکس )

محمد کریمی هافبک جوان سپاهان در نیم فصل اول رقابت های لیگ بیستم، نقشی کلیدی در تفکرات محرم نویدکیا پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی که ازتیم لیگ یکی خونه به خونه بابل با نظرامیرقلعه نویی به سپاهان آمد توانست در همان سال اول حضور با اعتماد امیر قلعه نویی بهترین پاسور لیگ برتر شود و با پتانسیلی که از خود نشان داد پدیده لیگ برتر لقب گرفت.


البته کریمی در سال دوم حضورش در سپاهان درخشش اولین سال حضور خود را نتوانست ادامه دهد. با این حال با روی کارآمدن محرم نویدکیا محمد کریمی از هافبک بازیساز به هافبک دفاعی تغییر پست داده است و یک خط جلوتر از مدافعین وظیفه مهمی در طراحی بازی طلایی پوشان اصفهانی دارد.

 

1572821


کریمی هر هفته نسبت به هفته قبل نمایش های بهتری در نقش جدیدش ارائه می کند و توانسته انتظار محرم نویدکیا را برآورده کند. شاید در ابتدای فصل کمتر کسی فکر می‌کرد محمد کریمی بتواند به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم مطرح شود و خبری از مهدی کیانی نباشد.  بی‌شک اگر بازیکن اهل ساری سپاهان بتواند همین روند را ادامه دهد آینده ای درخشان تراز گذشته انتظارش را میکشد.


نکته قابل تامل دیگر درمورد کریمی بی حاشیه بودن و کم حرف بودن اوست و فعالیتی هم در فضای مجازی ندارد. درست خصوصیاتی که محرم نویدکیا در دوران بازیکنی خود داشت و در دوران مربیگری هم این خصوصیت خود را روی نیمکت به نمایش گذاشته است.

 

البته محمد کریمی حالا در دیدار بعدی طلایی پوشان مقابل گل گهر به دلیل 4 کارته شدن غایب است و سرمربی سپاهان باید پس از مدت ها علی رغم میل باطنی اش از بازیکن دیگری در پست هافبک دفاعی بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها