کد خبر : 1737774 | 27 بهمن 1399 ساعت 11:54 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: استرس، دلیل عدم کسب نتیجه تیم ما بود

عذرخواهی دروازه بان ماشین سازی از هم تیمی مصدومش

سنگربان ماشین سازی می گوید اگر بازیکنان این تیم همچون دیدار با صنعت نفت عمل کنند، هیچ بازیکنی نمی تواند تیم آنها را تحت فشار قرار دهد.

عذرخواهی دروازه بان ماشین سازی از هم تیمی مصدومش

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی در هفته پایانی رقابت های نیم فصل نخست، به اولین پیروزی خود در لیگ بیستم دست یافت. محمدامین رضایی سنگربان ماشین سازی در این دیدار عملکرد خوبی را از خود نشان داد و حتی به عنوان بهترین گلر هفته در ترکیب منتخب نیز قرار گرفت. او معتقد است استرسی که اول فصل به تیم آنها تحمیل شده، یکی از دلایل عدم کسب نتیجه برای ماشین سازی بوده است.
رضایی درخصوص کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر و شیرینی کسب این برد گفت: ما نهایتا باید تا امروز بابت کسب پیروزی خوشحال باشیم و باید از فردا به دیدار مقابل شهرخودرو فکر کنیم. با این پیروزی باید روی روال کسب نتیجه قرار بگیریم و در باد این پیروزی نخوابیم. 


وی درباره دلیل عدم کسب نتیجه ماشین سازی طی بازی های گذشته گفت: دلیل این اتفاق، بحث خیلی مفصلی است که از خیلی عوامل نشأت می گیرد. در فوتبال ایران تیم ها اکثرا از لحاظ روحی و روانی نتیجه می گیرند. تیمی که از لحاظ روحی به هم می ریزد، نتایج بدی کسب می کند. ما فصل را با یک شکست بد مقابل شهرخودرو آغاز کردیم که همین نتیجه به ما استرس وارد کرد. شاید ما بازیکنان خوبی داشته باشیم که همه جوره در زمین عالی بازی کنیم ولی چون از اول فصل لیگ را با شکست آغاز کردیم و این باخت ها ادامه دار بود، به ما استرس وارد شد و منتظر یک فرصت بودیم که با یک پیروزی این روند را قطع کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.


وی ادامه داد: باید از فضای برد مقابل صنعت نفت خارج شویم. لیاقت ماشین سازی بالاتر از این حرفهاست. تمام کادر تیم از مربیان تیم گرفته تا کادر تدارکات و ماساژورها همگی  برای ماشین سازی از جان و دل مایه می گذارند و ما حتی در دمای منفی 10 درجه تبریز تمریناتمان را برگزار می کنیم. امیدوارم بتوانیم این بار منفی روانی را از خودمان دور کنیم و از بازی های بعد با اعتماد به نفس بهتری وارد زمین شویم و نتایج بهتری کسب کنیم.

 

1572829


رضایی درباره مصدومیتی که به آن دچار شده بود، گفت: در بازی با سایپا آسیب دیدم و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بودم و درد این آسیب دیدگی باعث شد دو هفته از میادین دور باشم. ولی با کمک کادرپزشکی و مربی گلرهای تیم، توانستم خودم را جمع کنم و به رقابت ها برگردم.


سنگربان ماشین سازی درباره کلین شیت مقابل صنعت نفت گفت: کل تیم در این بازی زحمت کشیدند تا ماشین سازی پیشرفت کند. مربی گلرهای تیم در شرایط سختی ما را آماده نگه می دارد و این لطف کادرفنی بود و من کار خاصی انجام ندادم.


او درباره برخورد با اتابک زارعی که منجر به مصدومیت یک ماهه این بازیکن شد، پاسخ داد: من با اتابک صحبت کردم ظاهرا در پایش یک التهاب شدید دارد و امیدوارم زودتر به میادین بازگردد. اتابک قوی تر از این حرفهاست. ما در آن صحنه به هم خوردیم و اتابک بیشتر به توپ دقت می کرد و من را ندید. من با سرعت بیشتری با او برخورد کردم که آسیب دیدگی او شدیدتر بود. بابت این اتفاق نیز از او عذرخواهی کردم.
رضایی درخصوص تقابل با مهاجمین شهرخودرو در هفته گذشته گفت: پانزده هفته از لیگ برتر گذشته و با تمام مهاجمین تیم ها روبرو شده ایم. حقیقت این است در فوتبال ایران هر تیمی خوب بازی کند، هیچ اسمی نمی تواند جلویش قد علم کند. تیم نفت آبادان واقعا تیم خیلی خوبی بود. ولی از آنجایی که تیم ما خوب بازی می کرد، همه جوره بازیکنان آنها را تحت کنترل داشتیم و بجز یکی دو موقعیت، فرصت خاصی گیر آنها نیفتاد. اگر بتوانیم مقابل شهرخودرو همینطور محکم بازی کنیم و در تمام پست ها با تمرکز باشیم، هیچ بازیکنی نمی تواند روی تیم ما فشار بیاورد و کادرفنی نیز تمام برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

دیدگاه‌ها