کد خبر : 1737778 | 27 بهمن 1399 ساعت 11:53 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار رفت بارسا-PSG؛

نقشه پوچتینو برای شکست بارسا بدون نیمار

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می گوید که به بازیکنان خود برای شکست بارسلونا در چمپیونزلیگ اعتماد دارد.

نقشه پوچتینو برای شکست بارسا بدون نیمار

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بارسلونا، ستاره برزیلی خود را در اختیار نخواهد داشت. نیمار که به دلیل مصدومیت حدود چهار هفته از میادین دور خواهد بود همراه با PSG برای بازی رفت برابر بارسا به کمپ نو سفر نمی کند، اما پوچتینو برای بردن بارسلونا بدون نیمار هم نقشه هایی دارد.

 

پوچتینو در این باره گفت: "ما به ایده ها و ساختار واضح و روشنی برای چگونگی حمله کردن و همچنین متوقف کردن بارسلونا از گل زدن به ما، نیاز داریم.

اما ما همیشه به بازیکنان خود اطمینان داریم که کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و یک نتیجه مثبت و خوب کسب کنند."

 

1572833

 

پوچتینو که سابقه هدایت اسپانیول را نیز در کارنامه دارد راجع به عملکرد رونالد کومان و تغییرانتی که در بارسا ایجاد کرده است، افزود: "من تمام تغییرات و تکامل بارسلونا را دیده امف اول از خانه ام در لندن وقتی که رونالد هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مشخص است که تیم به سوی یک سطح دیگر، یک فصل دیگر در حال حرکت است. به محض اینکه رونالد پا این تیم گذاشت شروع به کار کردن برای گرفتن بهترین نمایش ممکن از تیمش شد.

 

حالا پس از هفت ماه، رونالد ایده هایش را در تمرینات پیاده کرده و تیم می داند که سرمربی از آنها چه انتظاری دارد. بارسا به نظر من تیمی محکم با ایده های واضح و روشن و بازیکنانی فوق العاده است.

آنها تیمی هستند که می دانند چطور باید رقابت کنند، تیمی که برای پیروزی ساخته شده است. ذهنیت آنها مثل همه باشگاه های بزرگ، روی بردن بسته شده. مثل PSG که تیمی است که می خواهد رقابت کند و پیروز شود."

 

دیدگاه‌ها