کد خبر : 1737780 | 27 بهمن 1399 ساعت 12:16 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

عاشوری: به دنبال شکست دادن پرسپولیس هستیم

علی اصغر عاشوری بازیکن گل گهر ابراز امیدواری کرد که تیم سابقش یعنی نساجی در لیگ برتر ماندگار شود.

عاشوری: به دنبال شکست دادن پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در یک دیدار سخت، موفق شد نساجی را در قائمشهر شکست دهد و دوباره به کورس تیم های مدعی بازگردد. علی اصغر عاشوری که با گل گهر موفق شد تیم سابقش را شکست دهد، ابراز امیدواری کرد که نساجی در لیگ برتر حفظ شود.


عاشوری درخصوص دیدار مقابل نساجی و کسب پیروزی در این دیدار گفت: بازی خوبی بود. ما برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. نیمه اول نیز چند موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم که سنگربان نساجی خوب عمل کرد.


وی درباره داوری این دیدار گفت: به نظر من خطای پنالتی که داور به سود نساجی اعلام کرد اشتباه بود و این اشتباه می توانست روی نتیجه بازی تأثیرگذار باشد ولی خدا را شکر نیمه دوم گل برتری را به ثمر رساندیم. نظر کارشناسان داوری مهم است ولی من به صحنه نزدیک بودم و فکر می کنم پنالتی اشتباه بود.


عاشوری درباره محرومیت منشا از حضور در دیدار مقابل پرسپولیس نیز گفت: ما در این شرایط به تمام بازیکنانمان نیاز داریم. حتی در دیدار مقابل نساجی نیز چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم. منشا یکی از بازیکنان خوب و تأثیرگذار تیم است. باید دید محرومیت او قطعی است یا خیر.

 

1572836


وی درباره دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس گفت: ما به جز نیمه اول در بازی با استقلال نیز خوب کار کردیم و حتی در نیمه دوم می توانستیم برنده بازی شویم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. احساس می کنم که بازی خوبی خواهد شد و امیدوارم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول رده بندی تثبیت کنیم.


بازیکن گل گهر درباره اینکه آیا آنها می توانند امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست را جبران کنند یا خیر، پاسخ داد: ما هم یک کادر مدیریت و هم کادر مربیگری خیلی قوی در اختیار داریم. ما در نیم فصل دوم نیز با تجربه امیر قلعه نویی می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. افت تیم ما و بدشانسی و بی دقتی بازیکنان با هم همزمان شد و باید آنطوری که نتیجه کسب می کردیم، نشد. من شخصا به تیممان در نیم فصل دوم خیلی امیدوارم.


عاشوری در پایان گفت: امیدوارم تیم نساجی جایگاهش را در جدول بهتر کند. من خاطرات خوبی در این تیم داشتم. آقای حدادیان در این تیم زحمت زیادی کشید و امیدوارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود.

دیدگاه‌ها