کد خبر : 1737783 | 27 بهمن 1399 ساعت 12:28 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 110دقیقه بازی برای توپچی‌ها؛

اودگارد و تمایل به امضای قرارداد دائمی با آرسنال

مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، پس از اینکه در نیم فصل به صورت قرضی از رئال مادرید به این تیم پیوست، حالا در صحبت هایش سرنخ هایی از تمایلش به دائمی کردن قرارداد با آرسنال داده است.

اودگارد و تمایل به امضای قرارداد دائمی با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد در پیروزی روز گذشته توپچی ها برابر لیدز از ابتدا در ترکیب این تیم بازی کرد و می گوید از زندگی در لندن و حضور در ورزشگاه امارات لذت می برد. اودگارد پیش از بازی روز گذشته در لیگ برتر دو بار دیگر نیز از روی نیمکت به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود.

 

اودگارد در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است پس از پایان فصل 21-2020 نیز در آرسنال باقی بماند، گفت: "هیچوقت نمی دانید چه اتفاقاتی قرار است بیافتد، اما در حال حاضر من فقط روی اینکه در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم و به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کنم، تمرکز کرده ام."

 

1572838

 

اودگارد 20 ساله از زمان پیوستن به آرسنال 110 دقیقه برای این تیم در لیگ برتر بازی کرده است. اودگارد راجع به زندگی در انگلیس افزود: "زندگی در اینجا اندکی متفاوت است اما به نظرم من خیلی خوب اینجا جا افتاده ام. مخصوصا به خاطر آن شیوه ای که هم تیمی هایم من را در تیم پذیرفتند و رفتاری که با من داشتند، همچنین رفتار سرمربی و بقیه افراد باشگاه که از نخستین لحظه ای که رسیدم به من کمک کردند.

من اینجا واقعا احساس راحتی می کنم و حس می کنم که بخشی از تیم هستم، پس آمدن به این تیم به خاطر مدلی که آنها هستند و مدلی که با من رفتار می کنند واقعا آسان بوده. من واقعا از اینکه اینجا هستم خوشحالم و به اینکه عضوی از این تیم هستم افتخار می کنم."

 

 

دیدگاه‌ها