کد خبر : 1737791 | 27 بهمن 1399 ساعت 12:58 | 94.4K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش معاون اجرایی پرسپولیس به حواشی و شایعات اخیر

پرسپولیس چطور یک شبه پولدار شد

ابراهیم شکوری در خصوص حواشی اخیر در خصوص اعلام حکم منشا پیش از دیدار با پرسپولیس و همچنین ماجرای پولدار شدن این باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان، پرونده بودیمیر و جذب مهدی ترابی در شرایطی که پیش از این از خالی بودن خزانه خود خبر داده‌ بودند پاسخ داد.

پرسپولیس چطور یک شبه پولدار شد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که بابت نتایج نزدیک و یک گله این تیم می‌شود و همچنین تقویت برای ادامه فصل گفت: در رابطه با تقویت باید بگویم که طبق نیاز و اعلام کادرفنی تیم را تقویت خواهیم کرد. در خصوص نگرانی ها هم باید بگویم خودم قبلا هوادار بودم و نگرانی آنها را درک می کنم. تیم ما چهار هفته برد ارزشمند و 12 امتیاز کسب کرده. با توجه به فشردگی مسابقات و در حال حاضر هر 5 روز یکبار بازی می کنیم باید بگویم تیم خوب نتیجه گرفته و باید از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنیم. با تمام کسر و کاستی‌ها تلاش زیادی داشته اند و ما پیام‌هایی که می گیریم مثبت است.

 

وی در خصوص خلا در بخش دفاعی و نگرانی از این بابت گفت: بازیکنان ما جزو برترین بازیکنان ایران و حتی آسیا هستند و این را در عمل نشان داده اند. 

 

شکوری درباره پرونده مطالبات ماریو بودیمیر گفت: این پرونده بزرگ و بااهمیتی است. نقطه مثبتی که در تیم ما به وجود آمده این اتحاد است و همه متحد شدندتا از این مشکلات عبور کنیم. پرونده بودیمیر نزدیک به 15 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه با پیگیری مدیریت باشگاه، در حال پرداخت است. بحث تامین مبلغ یک بحث است و بحث تحریم و پرداخت آن هم مشکل دیگری است که البته خوشبختانه تا اینجای کار طبق اعلام وکیل بودیمیر تا این لحظه 315 هزار دلار به صورت قطعی به حساب ایشان واریز شده و مابقی مبالغ هم به حساب واریز شده اما زمان می برد تا به حساب بنشیند. فکر میکنم مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد و از این پرونده هم خوشبختانه سربلند خارج شده ایم. امیدوارم این اتفاقات تمام شود. 

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه پیش از این ادعا کرده بود در خزانه باشگاه تنها 10 میلیون است اما اکنون ضمن پرداخت بودیمیر موفق به جذب ترابی نیز شده‌اند و به چه شکل پولدار شده‌اند، گفت: من فکر میکنم که این صحبت ها را کدام دوستان انجام می دهند و اگر منطقی باشند و با فضای درآمدزایی فوتبال آشنا باشند به این نتیجه می رسند که باشگاه با توجه به قهرمانی طی چهار سال اخیر و حضور در دو فینال آسیا، قطعا به درآمدزایی خوبی هم از نظر ارزی  و هم ریالی رسیده است. باشگاه پرسپولیس جزو معدود باشگاه هایی بوده که توانسته ارز آوری هم کند. این را آمار و ارقام نشان می دهد و اینکه درامد ما نسبت به دیگر باشگاه ها اصولی است و اگر غیر این باشد باید شک کرد. درست است که هنوز مبلغ فینال آسیا را دریافت نکرده ایم اما با رایزنی مدیران باشگاه تا حد زیادی این مشکل حل شده است. مدیریت باشگاه روزانه 16 ساعت تلاش می کند تا مشکلات را برطرف کند. مساله مهم این است که مدیریت در کنار باشگاه و هواداران به دنبال عبور از مشکلات هستیم. این آرامشی که امروز حاکم است تلاش یک گروه و خانواده بزرگ است و اگر دوستان منطقی و حرفه ای نگاه کنند، تیمی که بیشترین ارز آوری را داشته باید مشکلات خود را زودتر حل کند. باشگاه پرسپولیس و استقلال که هواداران میلیونی در سطح جهان دارند منطقی است که کمک های زیادی را دریافت کنند. اما این دو باشگاه که نه دولتی هستند و نه خصوصی هیچ دریافتی از دولت ندارند با دیگر باشگاه‌هایی که خصوصی هم نیستند به چه شکل باید رقابت کنند و درآمد آن باشگاه ها از کجاست؟

 

ابراهیم شکوری درباره بحث محرومیت گادوین منشا پیش از تقابل با پرسپولیس گفت: به ما چرا باید مربوط باشد؟ من تعجب می کنم بابت اینکه چرا این مساله را به ما مرتبط می کنند. اگر به تاریخ باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ نگاه کنیم، آقای منشا که زمان حضورش در پرسپولیس تذکر گرفته بود اما حالا با این رفتار باید بگویم که سیستم سازمان لیگ ما دارای یک ارکان قضایی است که آن را اداره می کند اینکه بخواهیم این حرکت را توجیه کنیم جای بحث ندارد. ما تابع قوانین هستیم و قضاوت را به مردم می سپاریم.

 

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات زشت هواداری طی چند وقت اخیر بین دو باشگاه گفت: آقای سمیعی روز گذشته قبل از بازی به عیادت آقای مددی رفتند. اگر کری و رقابتی هست درون زمین است و باید چارچوبی داشته باشد. این رفتار مورد تایید باشگاه پرسپولیس نیست. ما پیگیر احوال آقایان مددی و حنیف عمران زاده بودیم. از هواداران خودمان درخواست کردیم طبق مسیر گذشته و احترام به حریفان کار را دنبال کنند و با آرامش کار را دنبال کنند. ما طبق قانون کار را دنبال خواهیم کرد. ما هواداران را به آرامش و چیزی که نقطه مثبت موفقیت ماست دعوت می کنیم و این مسائل را محکوم می کنیم.

دیدگاه‌ها