کد خبر : 1737798 | 27 بهمن 1399 ساعت 13:24 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

حلالی: با فوت علی انصاریان و میناوند سوختم

اسماعیل حلالی از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند به عنوان یک اتفاق تلخ و باورنکردنی یاد کرد.

حلالی: با فوت علی انصاریان و میناوند سوختم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق پرسپولیس درباره برگزاری بازی یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند گفت: برایم خیلی سخت است که بگویم برای این عزیزان دور هم جمع شدیم. از زمان درگذشت این عزیزان نمی توانم باور کنم. دور هم جمع شدیم، نمی توانم به آنها بگویم مرحوم یا روح شان شاد چرا که زبانم برای این موضوع نمی چرخد. خوشی و خاطرات زیادی با آنها داشتیم. تقدیر خداوند این بود که این دو عزیز در سن پایین پیش خدا بروند و نمی دانم تقدیر ما چه می شود. این دو عزیز به ما آموختند که خیلی با عزت رفتند. آرزویم این است که بعد از رفتن ما هم مردم برای ما ناراحت شوند. از صمیم قلبم می گویم که برای درگذشت این دو عزیز سوختم.


اسماعیل حلالی  درباره مسائل انتخابات فدراسیون گفت: اتفاقات خوبی در راس فدراسیون تا الان نیفتاده است. اتفاقاتی که خروجی خوبی باشد ندیدیم و بیشتر حالت شوی نمایشی بوده است. الان می بینیم که پوچ بوده است. برای ارزیابی فدراسیون باید رده پایه آن را ببینیم اما می بینیم که هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است.

 

وی ادامه داد: اگر کاری انجام شده باشد هم خیلی غیر حرفه ای بوده و یک سری افراد خاص آمدند و نگذاشتند افراد که توانایی دارند ورود پیدا کنند. ما در رده پایه تیم ملی با مشکل زیادی مواجه است. امیدوارم آقای علی کریمی به عنوان یک آدم عدالت محور که افکار خوبی دارد و دوستان خوبی دارد که به او کمک کند، می تواند شرایط خوبی را فراهم سازد. علی به هیچ عنوان کاری را بر اساس روابط انجام نمی دهد. کسانی که روابط داشتند طی این مدت به راحتی کار کردند اما علی کریمی به دنبال این مسائل نیست و از امکانات به خوبی استفاده کند. آدمی نیست که با تلفن کار دیگران را راه بیندازد. به شرطی که افرادی که رای می دهند سرنوشت همه را در نظر بگیرند. امیدوارم هر کس که می آید افکار و دیدش را وسیع کند و از کسانی که به دنبال موفقیت فوتبال هستند، استفاده شود.

دیدگاه‌ها