کد خبر : 1737821 | 27 بهمن 1399 ساعت 14:39 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

هریستو استویچکوف:

مگر مسی کسی را مجبور به قبول قرارداد کرده بود؟

هریستو استویچکوف اسطوره بلغاری بارسلونا مثل همیشه به دفاع از لیونل مسی در قبال انتقادات پرداخت.

مگر مسی کسی را مجبور به قبول قرارداد کرده بود؟

 به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش روزنامه ال موندو مبلغ قرارداد مسی با بارسلونا را فاش کرده و مشخص شد که کاپیتان بارسا برای چهار سال قراردادی 555 میلیون یورویی با کاتالان ها بسته بود. موضوعی که جنجال بسیاری در بارسلونا بر پا کرد. سوالی که پس از افشای این قرارداد برای فوتبال دوستان ایجاد شده است این است که: آیا مسی اینقدر می ارزد؟

مسی متهم به این شده است که مسبب اصلی وضعیت بد اقتصادی کنونی بارسلوناست.

 

 

1572856

 

 

هریستو استویچکوف ستاره سابق بارسلونا در دفاع از لیونل مسی گفت:« انتقادات از مسی را درک نمی کنم. مگر او کسی را مجبور کرده بود که خواسته هایش را قبول کند؟ باشگاه با بررسی همه جوانب درخواست های او را قبول کرد و قرارداد به امضا رسید. حالا هم معتقدم رئیس بعدی باید با مسی وارد مذاکره شده و یک قرارداد معقول را مقابل او بگذارد که به سود دو طرف باشد. مسی باید در بارسا بماند.»

 

 

1571321

 

 

رونالد کومان:« ما باهم در بارسلونا بازی می کردیم و نسبت به او شناخت کافی دارم. رونالد مورد اطمینان من است و معتقدم خوب هم کار کرده است. اینکه مربی بارسا فوتبالیست خود باشگاه بوده باشد، فاکتور خیلی مهمی است. او فضای بارسلونا را به خوبی می شناسد و باید به کارش ادامه دهد. بازیکنان جوان باید سعی کنند از او یاد بگیرند.»

 

دیدگاه‌ها