کد خبر : 1737832 | 27 بهمن 1399 ساعت 15:55 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز 50-50 است

کومان: غیبت نیمار؟ ما هم غایبان مهمی داریم

رونالد کومان غیبت نیمار و دی ماریا را محسوس می داند ولی معتقد است بارسا هم جای خالی غایبانش را حس خواهد کرد.

کومان: غیبت نیمار؟ ما هم غایبان مهمی داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که این روزها در لالیگا روی دور پیروزی قرار دارد و شنبه شب هم با 5 گل آلاوس را در هم کوبید، آماده و مهیای بازی فردا شب برابر پی اس جی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بارسا تقریبا بسیاری از بازیکنان موثرش را در اختیار دارد ولی در اردوی پی اس جی نیمار و آنخل دی ماریا به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

 

 

1572877

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« انگیزه و اشتیاق بالایی برای بازی فردا داریم. این یک بازی لیگ قهرمانان است و اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد. پی اس جی تیم خوب و قدرتمندی است. قطعا برای دوست داران فوتبال هم بازی جذابی خواهد بود. ما نسبت به ماه های قبل تیمی بهتر هستیم و پی اس جی هم کیفیت بالایی دارد.»

 

 

1569912

 

 

پیکه می رسد؟« شرایط جرارد بهتر از قبل است و 4 یا 5 روز است که با گروه تمرین می کند. خودش حس خوبی دارد و تا فردا برای تصمیم گری وقت دارم.»

 

آرائوخو:« او مصدوم است و قطعا نمی رسد.»

 

وضعیت دفاع:« فوتبال همین است. مدافعان برخی مواقع اشتباه می کنند و برخی روزها هم عالی کار می کنند. نسبت به قابلیت های مدافعانم تردید ندارم و در بازی تاکتیکی فردا برابر پی اس جی به آنها اطمینان دارم.»

 

 

1571307

 

 

مصدومیت نیمار:« معتقدم باید در زمین از بازیکنان تکنیکی مثل نیمار، مسی و کریستیانو رونالدو محافظت شود. اینها باعث می شوند فوتبال ورزشی لذت بخش تر شود. داوران باید از این دست بازیکنان محافظت کنند ولی خوب؛ فوتبال هم یک بازی فیزیکی و درگیرانه است. بهترین فوتبال ها با بهترین فوتبالیست ها رقم می خورد. نیمار غایب است و ما هم غایبانی داریم. امیدوارم در بازی برگشت همه آماده باشند.»

 

 

پی اس جی بدون نیمار و دی ماریا:« قطعا دو مهره مهم پی اس جی هستند و غیبت شان محسوب خواهد بود ولی ما هم غایبان مهمی داریم. آنسو فاتی، کوتینیو، سرجی روبرتو و آرائوخو بازیکنانی هستند که فردا با ما نخواهند بود. فشردگی تقویم امسال باعث شده بازیکنان زیادی مصدوم شوند.»

 

خوشبینی:« به تیم و بازیکنانم ایمان دارم. شکل بازی و نتیجه گیری های مان بهتر شده و این واضح است اما دور حذفی 50-50 است. از لحاظ تاریخی ما شاید شانس اول صعود باشیم و مثل همیشه با اعتماد به نفس وارد زمین می شویم.»

 

 

1572879

 

 

مسی-امباپه:« این بازی دوئلی بین لیونل مسی و کیلیان امباپه نیست. این دوئلی بین بارسا و پی اس جی است که دو تیم بزرگ فوتبال دنیا محسوب می شوند. مسی برای ما بازیکنی مهم است و امباپه هم برای پی اس جی. قطعا بازی جذابی خواهد شد.»

 

اوج گیری عثمان دمبله:« او پیشرفت کرده و مهمترین دلیل نیز اراده و پشتکار خودش است. بیشتر تمرین می کند و ما هم به او کمک کرده ایم. او در بسیاری موارد خودش را تغییر داده است. من به عنوان مربی در تمرینات او را زیر نظر دارم ولی از لحاظ بهتر شدن وضعیت بدنی، خودش و دیگر اعضای کادر فنی بسیار تاثیرگذار بوده اند. او زندگی بیرون زمینش را نیز تغییر داده است. حالا عثمان از لحاظ بدنی و ذهنی یک بازیکن متفاوت شده است.»

 

دیدگاه‌ها