کد خبر : 1737842 | 27 بهمن 1399 ساعت 16:38 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برابر تیم های کلوپ سخت است

ناگلزمن: لیورپول بحران زده نیست، بازی بزرگی می شود

سرمربی لایپزیش انتظار یک بازی نزدیک و دشوار را برابر لیورپول یورگن کلوپ دارد.

ناگلزمن: لیورپول بحران زده نیست، بازی بزرگی می شود

به گزارش "ورش سه"، یولین ناگلزمن انتظار دارد که لیورپول علیرغم شرایط سخت در لیگ برتر، نمایشی قدرتمندانه را در مسابقات لیگ قهرمانان ارائه دهد و معتقد است که یورگن کلوپ استعداد ذاتی برای قرار گرفتن در بین مربیان برتر دارد. 

لایپزیش آماده است تا سه شنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار بگیرد. دیدار رفت به دلیل محدودیت‌های مسافرتی آلمان در دوران شیوع کرونا در بوداپست برگزار خواهد شد.

 

1570247

 

 

سرخپوشان با دو پیروزی در 10 دیدار اخیر خود در لیگ برتر قدم به این بازی خواهند گذاشت اما ناگلزمن معتقد است که تیم کلوپ می‌تواند کار را برای آنها در ورزشگاه پوشکاش آرنا دشوار کند.

سرمربی لایپزیش به کیکر گفت:« یورگن یکی از موفق‌ترین مربیان باشگاهی است و همیشه در طول دوران حضورش در ماینتس، دورتموند و لیورپول تفاوت ها را رقم زده و تاثیرگذاری اش را نشان داده است.

 

 

1572103

 

 

لیورپول به دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش مجبور به ایجاد تغییراتی شده است. هافبک‌ها حالا در دفاع بازی می‌کنند و به این شرایط عادت ندارند. علاوه بر این، آنها بازی‌های فشرده و سنگین زیادی انجام داده اند. معتقدم لیورپول تیمی بحران زده نیست و می تواند برابر ما قدرت همیشگی اش را نشان دهد. برابر تیم های کلوپ همه با 110 درصد توان شان بازی می کنند و ما هم بسیار باانگیزه ایم. بازی دشوار و جذابی می شود.»

دیدگاه‌ها