کد خبر : 1737848 | 27 بهمن 1399 ساعت 16:53 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات بی رحمانه از ستاره سابق بایرن در لیورپول

تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی سابق بایرن چند ماه پس از پیوستن به لیورپول حالا زیر فشار انتقادات قرار گرفته است.

انتقادات بی رحمانه از ستاره سابق بایرن در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که تیاگو آلکانتارا بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از بایرن‌مونیخ جدا شد و به شکل آزاد راهی لیورپول شد تا چالش جدید خود را زیر نظر یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس شروع کند.

 

 

1572147

 

 

اما هافبک اسپانیایی از زمان انتقال به آنفیلد نتوانسته روزهای خوبی را تجربه کند؛ او در ابتدای حضور خود در لیورپول با مصدومیت های متوالی و البته ابتلا به ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرد و بعد از پشت سر گذاشتن همه این سختی‌ها نیز در نمایش توانایی های خود برای کمک به تیم یورگن کلوپ عاجز بوده است.

 

 

1564128

 

 

لیورپول دو روز پیش در حضور 60 دقیقه ای تیاگو آلکانتارا که بعد از مصدومیت جیمز میلنر به زمین آمد با یک شکست دیگر روبرو شد. آمار عجیب در مورد هافبک اسپانیایی این که در مسابقاتی که او  60 دقیقه یا بیشتر برای لیورپول به میدان رفته، حاصل کار این تیم 5 شکست، 2 تساوی و تنها 2 پیروزی بوده است. او همچنین هیچ گل یا پاس گلی به ثبت نرسانده است.

 

جیمی کاراگر پس از شکست ناباورانه لیورپول از لستر که بازی 0-1 برده را در مدت زمانی کوتاه با شکست 3-1 عوض کرد، در حساب توئیتر خود نوشت:« تیاگو در کارهای دفاعی افتضاح است.»

 

 

1560895

 

 

جرمن جناس بازیکن سابق تاتنهام و نیوکاسل هم معتقد است تیاگو خرید موفقی برای لیورپول نبوده است:« معتقدم لیورپول در مرکز زمین ابزار لازم را ندارد. تیاگو بازیکن خوبی است ولی نه برای سبک بازی لیورپول.

او تیمش را از لحاظ دفاعی تضعیف می کند. در یک زنجیره، کافی است یک حلقه سست داشته باشید تا همه چیز از هم گسیخته شود. تیاگو همان حلقه متزلزل لیورپول است. وقتی لیورپول نیاز دارد از جلو حریف را پرس کند، تیاگو به طور کامل ضعفش را نشان می دهد. او بدون توپ بازیکنی کاملا سست و ناپایدار است.»

 

دیدگاه‌ها