کد خبر : 1737872 | 27 بهمن 1399 ساعت 18:48 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جوان آلمانی و استقبال از حضور در لیگ برتر

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش، برای حضور در لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داد.

سرمربی جوان آلمانی و استقبال از حضور در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان در عین جوانی توانسته در سطح اول فوتبال اروپا سرمربیگری کند و اکنون دارای تجربیات بسیاری است. او حالا به یکی از جذاب ترین سرمربیان فوتبال اروپا تبدیل شده و صحبت های زیادی در رابطه با آینده اش مطرح می‌شود. در این بین گفته می‌شود که لیگ برتر انگلیس یکی از مقصد های احتمالی ناگلزمان در آینده مربیگری اش خواهد بود.

 

 

1572915

 

 

سرمربی جوان لایپزیش اکنون و پیش از دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به احتمال حضور در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داده است. ناگلزمان در این باره گفت: " من فعلا تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارم و فکر می کنم که در این تیم بمانم. لیگ برتر از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و می توانم از حضور در اینجا مثل یورگن کلوپ که در آن موفق شد به عنوان یک هدف بزرگ نگاه کنم. این می‌تواند گامی در آینده باشد."

 

ناگلزمان در ادامه گفت: "می دانید، در فوتبال برنامه ریزی آسان نیست. تا چه زمانی سرمربی لایپزیش خواهید بود؟ چه زمانی به لیگ برتر می روید؟  می توانم تصور کنم که به لیگ برتر بروم.

 

 

1572916

 

 

من می توانم تصور کنم که به عنوان یک سرمربی در بوندسلیگا برای تمام دوران حرفه ای خود باقی بمانم. شرایط حضور در کشور خودم بسیار خوب است و من آن را دوست دارم. با این حال ممکن است که در لیگ برتر انگلیس با یکدیگر روبرو شویم؛ چه کسی می داند."

دیدگاه‌ها