کد خبر : 1737887 | 27 بهمن 1399 ساعت 19:49 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

قادری: تراکتور بهتر بود و برنده شد

هافبک تراکتور معتقد است این تیم توانایی حضور در جمع سه تیم بالای جدول را دارد.

قادری: تراکتور بهتر بود و برنده شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد قادری درباره برتری تراکتور مقابل سایپا اظهار کرد: بازی را بد شروع کردیم و یک گل هم خوردیم، اما به مرور زمان شکل واقعی خودمان را پیدا کردیم و توانستیم با نمایش خوب تیمی و قبل از پایان نیمه اول دو گل بزنیم.

 

او ادامه داد: در بهترین زمان گل اول را زدیم و با روحیه بالا به گل دوم رسیدیم؛ در نیمه دوم هم کاملا بازی در اختیار ما بود و هیچ موقعیتی به سایپا ندادیم. فکر می‌کنم سایپا به غیر از زمانی که به گل رسید، موقعیت خاص دیگری نداشت و ما کاملا تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی به برد دست پیدا کردیم.

 

وینگر ریزنقش تراکتور با اشاره به اهمیت این برد در بازگشت تیمش به روند خوبی که داشتند، عنوان کرد: قطعا پیروزی مقابل سایپا روحیه تیم ما را بالا می‌برد. از طرف دیگر اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و ان‌شاالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به شرایط بهتری برسیم.

 

قادری یادآور شد: امید زیادی داریم که امسال در جایگاه خوبی قرار بگیریم چون اختلاف امتیازی تیم‌های بالای جدول خیلی زیاد نیست. از طرف دیگر ۱۵ بازی مانده و امیدوار هستیم امتیازات لازم را بگیریم. به نظرم شانس حضور در جمع سه تیم بالای جدول در پایان لیگ را داریم.

دیدگاه‌ها