کد خبر : 1737890 | 27 بهمن 1399 ساعت 19:57 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی از پارس جنوبی قهر کرد و به تهران بازگشت

سرمربی پارس جنوبی جم در اعتراض به شرایط و مشکلات، اردوی تیمش را ترک کرد و به تهران برگشت.

نصرتی از پارس جنوبی قهر کرد و به تهران بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه به گلایه از مسؤولان استانی و باشگاه پارس جم پرداخت و مدعی شد هیچ کس در جم دغدغه‌ای برای بازگشت تیم به لیگ برتر را ندارد.

 

او با انتقاد از وعده های دروغین که ابتدای فصل داده شده بود حالا نوک پیکان اعتراضات خود را به سمت مسؤولان استانی گرفته و از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی گلایه دارد.

 

در حالی‌که به نیم فصل رقابت‌های لیگ یک نزدیک می‌شویم، بازیکنان و کادر فنی تیم حدود ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و اگر این روال ادامه پیدا کند، بسیاری از بازیکنان می‌توانند در صورت عدم پرداخت ۵۰ درصدی قرارداد خود را فسخ کنند. پارس جم که در تهران و جم تمرینات خود را دنبال می‌کند، هنوز زمین تمرین ثابتی نداشته و بابت هزینه‌های اسکان و تغذیه و ایاب و ذهاب به افراد زیادی بدهکار است.

 

گفته می‌شد با حضور پارس جنوبی در لیگ یک این تیم دیگر مشکلی برای تامین هزینه‌های خود نخواهد داشت، چراکه بر اساس قانون پارس جنوبی نمی‌تواند برای تیم در لیگ حرفه‌ای هزینه کند، اما همانند گذشته مشکلی برای پرداخت دستمزدها در لیگ یک نخواهد داشت ولی خبرهایی که اکنون از این تیم به گوش می‌رسد نا امید کننده است. با وجود اینکه بخشی از دستمزدها پرداخت شده باشگاه برای تامین هزینه‌های جاری با مشکل مواجه بوده چراکه با تزریق بودجه جدید مواجه نشده است.

 

نصرتی می‌گوید هفته‌های زیادی صبوری به خرج داد به امید اینکه شرایط بهتر شود، اما ظاهر هیچ عزمی برای بهبود فضا نیست و سرمربی جمی‌ها ترجیح داده به تهران برگردد. حال باید منتظر ماند و دید قهر نصرتی چه واکنشی از جانب باشگاه و مسؤولان استانی را در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها