کد خبر : 1737897 | 27 بهمن 1399 ساعت 20:38 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: گذشته پاریس- بارسا پاک شدنی نیست!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد بارسلونا زیر نظر رونالد کومان پیشرفت کرده است.

پوچتینو: گذشته پاریس- بارسا پاک شدنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اولین آزمون مائوریسیو پوچتینو در لیگ قهرمانان روی نیمکت پاری سن ژرمن برابر بارسلونا و استادیوم نوکمپ خواهد بود و این دیدار فردا شب آغاز می شود. مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و اذعان داشت شرایط پی اس جب نسبت به تقابل های قبلی با بارسلونا تغییر کرده است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من همیشه این عقیده را داشته ام که بارسلونا با رونالد کومان در حال طی کردن مسیر پیشرفت است. او تازه هشت ماه است هدایت بارسلونا آنهم در این شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا و موارد دیگر را بر عهده گرفته و یک سرمربی همیشه به زمان نیاز دارد، اما من از عملکرد کومان در بارسلونا تعجب نمی کنم.

 

1572948

 

این یک مسابقه ویژه است و وقتی 40 روز پیش قراردادم را با پاری سن ژرمن امضا کردم می دانستم که این دیدار مهم است. هیجان زیادی وجود دارد، اما پاری سن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان شود و ما این هدف را درک می کنیم.

 

من همیشه بهترین عملکرد را از بازیکنان بزرگ انتظار دارم. من از عملکرد کیلیان امباپه در این 40 روز بسیار خوشحالم. بی تردید غیبت بازیکنانی مانند نیمار و دی ماریا مهم است، اما بازیکنان ما به دنبال تلاش برای پیروزی در این بازی هستند.

 

شور و اشتیاق زیادی در تیم وجود دارد که در همه ما از هواداران تا بازیکنان دیده می شود. من از این وسواس به فتح لیگ قهرمانان به عنوان اشتیاق بیش از حد یاد می کنم، زیرا نمی خواهم بار معنایی کلمه منفی باشد."

 

شرایط حضور در پاری سن ژرمن: "ما یک هویت منحصر به فرد ایجاد می کنیم، زیرا شرایط هر باشگاه متفاوت است. بازیکنان پی اس جی یک گروه فوق العاده بوده که با هم دوست هستند، علاقه دارند تمرین کرده و دوست دارند برای موفقیت تلاش کنند."

 

1567083

 

سابقه تقابل های پارسی و بارسا: "آنچه در گذشته اتفاق افتاده قابل پاک شدن نیست، اما ما آینده بهتری خواهیم ساخت. شرایط تیم و بازیکنان در حال حاضر متفاوت است."

 

شرایط مارکو وراتی و احتمال بازی کردن او: "گام به گام پیش رفته و شرایط وراتی را در تمرین امروز تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. سپس بسته به شرایط بازیکنان ترکیب اصلی را امتحان خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها