کد خبر : 1737906 | 27 بهمن 1399 ساعت 21:38 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو شانس اصلی فتح چمپیونزلیگ از نگاه مارچلو لیپی

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا منچسترسیتی و بایرن مونیخ را اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی این فصل چمپیونزلیگ تلقی می کند.

دو شانس اصلی فتح چمپیونزلیگ از نگاه مارچلو لیپی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا شب آغاز خواهد شد و دوباره تنور جذاب ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا داغ می شود؛ مسابقاتی که به طور قطع از جذابیت‌های بالایی برخوردار است و مارچلو لیپی اعتقاد دارد که دو تیم منچستر سیتی و بایرن مونیخ از بیشترین شانس برای فتح آن برخوردار هستند.

 

 

1571593

 

 

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالی درباره شانس های قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: " من فکر می کنم بایرن مونیخ و منچسترسیتی کمی از دیگران جلوتر هستند.  بایرن بهترین تیم اروپا را در اختیار دارد، سیتی در 16 بازی متوالی در لیگ برتر پیروز شده است. آنها خطرناک ترین باشگاه ها هستند."

 

رقابت برای قهرمانی در سری آ: " با یک فصل عجیب روبرو هستیم و چهار، پنج تیم اول تا پایان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. یوونتوس هنوز باید هویت خود را پیدا کند. آنها تغییرات زیادی کرده اند و به جز بازی های لیگ فرصتی برای آزمایش چیزهای جدید نداشته اند. میلان هنوز در حال رقابت است؛ آنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. آنها مشکلاتی را که قبلاً داشتند برطرف کردند و به تیم خود انگیزه بیشتری بخشیدند. آنها اکنون آگاهی و عزت نفس بیشتری دارند."

 

 

1570051

دیدگاه‌ها